تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (63)

۶۲۱۶۸۹

۳۹۲  بازدید

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

متاکریتیک وب سایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.
 

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (53)

تریلر جدید فیلم سینمایی «جنگ ستارگان: آخرین جِدای» (Star Wars: The Last Jedi) روی کاراکترهای اصلی از فیلم «جنگ ستارگان» نیرو برمی خیزد» تمرکز دارد. کایلو رن/بن سولو (با بازی آدام درایور) به آینده خویش می اندیشد. رِی (با نقش آفرینی دیزی ریدلی) لوک اسکای واکر (مارک همیل) را با تماس با نیرو، خشک می کند. ژنرال لیا اورگانا (کری فیشر) فرمانروایی نیروهای مقاومت به رهبری پو دیمران (اسکار آیزاک) را به عهده دارد. فین (جان بویگا) با کاپیتان فازما (گوئندولین کریستی) مبارزه می کند و چوباکا حالا با یک پورگ (که تصویرش را در زیر می بینید و حالا عروسک هایش در بیشتر فروشگاه ها دیده می شوند) دوست شده است. کاراکترهای جدیدی با نقش آفرینی بازیگرانی همچون بنیسیو دل تورو، لورا درن و کلی ماری ترن اضافه شده اند. آیا تریلر دیگری منتشر خواهد شد یا همه باید منتظر باشیم تا 15 دسامبر اطلاعات بیشتری درباره آن بدست آوریم؟

 جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (63)


اسپین-آف جدیدی از مردان ایکس با عنوان «جهش یافتگان جدید» (The New Mutants) روز 13 آوریل 2018 روی پرده سینماها خواهد رفت. کارگردانی آن را جاش بون به عهده دارد و فیلم درباره پنج جهش یافته جدید است که بر خلاف میلشان در یک مکان مخفی زندانی شده اند. تیم بازیگران این فیلم شامل میزی ویلیامز در نقش ولفس‌بین، آنیا تیلور-جوی در نقش مجیک، چارلی هیتون در نقش کنون‌بال، هنری زاگا در نقش سان‌سپات و بلو هانت در نقش میراژ می شود.

 جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (63)


آخرین تریلر فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) بیش از تریلرهای قبلی بر غیبت سوپرمن تأکید دارد. شاید این فقط یک یادآوری درباره آنچه در پایان فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» باشد زیرا از آن موقع تابحال اتفاقات زیادی در دنیای دی سی افتاده است. فیلم «زن شگفت انگیز» تابستان امسال سینما را نجات داد. مت ریوز برای نویسندگی و کارگردانی یک فیلم سینمایی در مورد بتمن استخدام شده است. زک اسنایدر به خاطر یک موضوع خانوادگی از این فیلم کناره گیری کرده و جاس ودون در حال تکمیل فیلمش است. همه منتظریم که ببینیم این فیلم وقتی 17 نوامبر اکران می شود چه خواهد کرد.

 جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (63)


اولین فیلم بلند کوری فینلی (نویسنده/کارگردان) با بازی الیویا کوک در نقش آماندا و آنیا تیلور-جوی در نقش لی‌لی، دو دوست دوران کودکی است که پس از جدا شدن از هم، با نیت کشتن پدرخوانده لی‌لی (با بازی پل اسپارکس) دوباره با هم ارتباط برقرار می کنند. نقشه آنها ماجرا را به آنجا می رساند که آنها یک شیاد محلی (آنتون یلچین) را استخدام می کنند تا به آنها کمک کند. فیلم سینمایی «توروبرد ها» (Thoroughbreds) با اکران در جشنواره فیلم ساندنس 2017 نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد. منتظر اکران آن در سینماها در تاریخ 9 مارس 2018 باشید.

 جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (63)


با تیمی قوی از بازیگران (کریستوفر ابوت، جان برنتال، ایموجن پوتس، رزماری دیویت)، جیمی ام. داگ (کارگردان) فیلمنامه بنجامین و پل چاینا را درباره یک مرد سرگردان (با بازی ابوت) کارگردانی کرده که این مرد در مسیر خود به دهکده کوچکی در آلاسکا می رسد. فیلم «ویرجینیای عزیز» (Sweet Virginia) با اکران در جشنواره فیلم ترایبکا نقدهای خوبی به دست آورد. این فیلم روز 17 نوامبر 2017 به اکران عمومی در می آید.

 جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (63)


راس لینچ در فیلم «دوست من داهمر» (My Friend Dahmer) نقش یک نوجوان و قاتل سریال بالقوه به نام جفری داهمر را ایفا می کند. این فیلم که بر اساس رمان مصور زندگی نامه ای تحسین شده ای نوشته جان "درف" بکدرف (که در واقع در دهه هفتاد دوست دوران نوجوانی داهمر بوده) ساخته شده و داستان داهمر و زندگی دشوار او و ماجراهایش در مدرسه را به تصویر می کشد. آن هچه نقش مادر بی ثبات داهمر و دالاس رابرتز نقش پدرش را بازی می کنند. مارک میرز نویسندگی و کارگردانی این فیلم سینمایی را به عهده داشته که قرار است سوم نوامبر 2017 به نمایش عمومی در آید.

 جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (63)


درام خانوادگی «قبایل پالوس وردس» (The Tribes of Palos Verdes) که بر اساس رمان جوی نیکولسون ساخته شده درباره نوجوانی به نام مدینا (با بازی مایکا مونرو) است که همراه با خانواده اش به پالوس وردس، در حومه لس آنجلس، در ایالت کالیفرنیا، نقل مکان می کند، جایی که زندگی مشترک والدینش از هم می پاشد و خودش عاشق موج سواری می شود. جنیفر گارنر و جاستین کرک نقش والدین مدینا را ایفا می کنند و کودی فرن در نقش برادر دوقلویش ظاهر شده که در طول داستان معتاد به مواد مخدر می شود. اول دسامبر 2017 این فیلم در سینماهای منتخب به نمایش در خواهد آمد.

 جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (63)


در فیلم «راننده فراری» (Wheelman) فرانک گریلو نقش راننده ای فراری را بازی می کند که باید دریابد چه کسی به او خیانت کرد تا بتواند خانواده اش را نجات دهد. این فیلم محصول نتفلیکس که 20 اکتبر تاریخ اکران آن است، اول فیلم بلند جرمی راش (نویسنده و کارگردان) است. گرت دیلاهانت، کیتلین کارمایکل، وندی مونیز و ویلیام هیفاراس، در نقش های مکمل این فیلم ظاهر شده اند.

 جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (63)


اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:


•    سیلوستر استالونه قرار است کارگردانی فیلم «کرید 2» (Creed 2) با بازی مایکل بی. جوردن را عهده دار باشد. (منبع: Film/)


•    اسپین-آف مردان ایکس با عنوان «گمبیت» (Gambit) با بازی چنینگ تیتوم، علیرغم آنکه هنوز کارگردان تأیید شده ای ندارد (آخرین شایعه درباره کارگردان احتمالی آن، گور وربینسکی) است، روز 14 فوریه 2019 اکران خواهد شد.


•    تامی لی جونز ه کیسی افلک پیوست تا در فیلم اقتباسی جو رایت از رمان جان ویلیامز با عنوان Stoner (1965) نقش آفرینی نماید. (منبع: THR)

•    گل گدوت در حال مذاکره برای بازی در فیلم Ruin، فیلم مهیج درباره انتقامجویی در آلمان بعد از جنگ جهانی دوم است. (منبع: Deadline)


•    آدام مک‌کی، برای فیلم زندگی نامه ای اش درباره دیک چنی، تایلر پری را برای نقش کالین پاول و کریستین بیل را برای نقش چنی انتخاب کرده است. ایمی آدامز برای نقش همسر چنی، سم راکول برای نقش جورج دبلیو. بوش و استیو کارل برای نقش دونالد رامسفلد انتخاب شده اند. (منبع: Deadline)


•    فیلم بلندی بر اساس بازی تخته ای Settlers of Catan در حال ساخت توسط سونی است. (منبع: Heat Vision)


•    هلن میرن، لوک اوانز، کیلیان مورفی و ساشا لاس قرار است در فیلم جدید لوک بسون با عنوان «آنا» (Anna) نقش آفرینی نمایند. (منبع: THR)


•    کونراد ورنون قرار است انیمیشن سینمایی «خانواده آدامز» (The Addams Family) را کارگردانی نماید. (منبع: THR)


•    جاش بون (نویسنده/کارگردان) قرار است فیلمنامه فیلم اقتباسی «طلسم» (The Talisman) از روی رمان استیون کینگ را نویسندگی کرده و کارگردانی آن نیز احتمالاً بر عهده خودش خواهد بود. (منبع: Variety)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جديدترين فيلم هاى سينمايى دنيا اينجاست (63)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..