تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسمی عجیب در هند یک زن را راهی بیمارستان کرد + فیلم

مراسم عجیب در هند یک زن را راهی بیمارستان کرد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگران جوان، برگزاری برخی مراسم در کشورهای مختلف معمولا با تعدادی قربانی همراه است؛ اقداماتی غیر منطقی که کاملا نتیجه آنها قابل پیشب‌ینی است اما با وجود تلفات و قربانیانی که به جا می‌گذارند همچنان به قوت خود باقی‌اند.

در مراسم عجیبی که در روستایی به نام«Bagalgunte» در کشور هند برگزار شد و باید در طول آن حاضران مجلس از روی زغال های داغ  عبور می‌کردند، زنی به خاطر ساری بلندی که به تن داشت هنگام عبور از روی زغال‌ها به حادثه ای دردناک دچار شد.

این زن زمانی که در حال دویدن از روی زغال‌ها بود دنباله لباسش زیر پایش گیر کرد و نقش زمین شد. تا مردم به فریاد او برسند، او دچار سوختگی‌های شدیدی شد و برای درمان به بیمارستان انتقال داده شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسمی عجیب در هند یک زن را راهی بیمارستان کرد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..