تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌خیال‌ترین پدر چینی، صدای کاربران را درآورد + فیلم

بی خیال ترین پدر چینی، صدای کاربران را در آورد + فیلم//فیلم باید اضافه شودبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقدام تعجب‌برانگیز یک مرد چینی در هنگام نجات جان پسرش موجب خشم میلیون ها کابر در این کشور شد. روز چهارشنبه  بعد از دریافت گزارش گرفتار شدن یک کودک خردسال در میان نرده های بالکن یک مغازه در شهر "فوجیان" چین بلافاصله آتشنشانان محلی در محل حاضر شدند. این کودک هنگامی که  مشغول بازی در بالکن مغازه بود ناگهان میان نرده ها گرفتار کرد.

 پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه آنها پس از حدود 30 دقیقه موفق به آزاد کردن سر این کودک از میان نرده‌ها شدند. اما آنچه در این حادثه موجب خشم میلیون ها کاربر چینی شد اقدام عجیب پدر این کودک در حین انجام عملیات نجات بود. در حالی که آنها با بریدن میله ها تلاش در نجات جان این کودک داشتند، پدر این کودک ناگهان تلفن همراه خود را از جیبش بیرون آورد و اقدام به گرفتن عکس سلفی کرد.

 انتشار فیلم و تصاویر این صحنه عجیب موجب خشم کاربران در چین شد. برخی کاربران در کامنت‌هایی اقدام این مرد را تاسف‌انگیز و شرم‌آور خواندند.

 انتهای پیام/

اقدام عجیب پدر چینی حین نجات پسرش!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌خیال‌ترین پدر چینی، صدای کاربران را درآورد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..