تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکی از بهترین باغ وحش های دنیا که قفسی ندارد!

باغ وحش بدون قفس , در این پارک نیازی نیست که بازدیدکننده ها برای دیدن حیوانات وارد قفس شوند بلکه محیط اطراف بازدیدکننده‌ها و مسیر بازدید توسط موانع طبیعی محل رفت و آمد حیوانات محسوب می شود.

باغ وحش بدون قفس

باغ وحش بدون قفس , بیوپارک والنسیا یکی از بهترین باغ وحش های دنیا است که در اسپانیا قرار دارد. حیوانات این باغ وحش در مساحت 25هکتاری در آزادی زندگی می کنند بدون آنکه قفسی در اطرافشان باشد.

در این پارک نیازی نیست که بازدیدکننده ها برای دیدن حیوانات وارد قفس شوند بلکه محیط اطراف بازدیدکننده‌ها و مسیر بازدید توسط موانع طبیعی محل رفت و آمد حیوانات محسوب می شود.

باغ وحش بدون قفس به نام بیوپارک والنسیا

در این باغ وحش به راحتی می توانید به حیوانات اهلی نزدیک شوید چرا که تپه‌ها و موانع طبیعی مانع ورود حیوانات وحشی به آن است.

در ادامه تصاویری از این باغ وحش را مشاهده می کنید :

باغ وحش بدون قفس

تصویر باغ وحش بیوپارک والنسیا

باغ وحش بدون قفس

باغ وحش بی قفس بیوپارک والنسیا

باغ وحش بدون قفس

پارک بدون قفس برای حیوانات در اسپانیا

باغ وحش بدون قفس

حیوانات آزاد در بیوپارک والنسیا

باغ وحش بدون قفس باغ وحش بدون هرگونه قفس برای حیوانات باغ وحش بدون قفس باغ وحش بدون قفس برای آسایش حیوانات باغ وحش بدون قفس باغ وحش بیوپارک والنسیا

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکی از بهترین باغ وحش های دنیا که قفسی ندارد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..