تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جسارت آشکار علی کریمی به مقدسات + عکس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی کریمی با انتشار پست‌های مکرر در صفحه اینستاگرامش سعی کرد تا اشتباهش درباره کوروش را لاپوشانی کند اما ظاهراً ناموفق بود.

کریمی با انتشار پستی حاوی حدیثی از حضرت علی (ع) و نسبت دادن آن به کوروش،  موج جدیدی از حواشی را در فضای مجازی به راه انداخت. کاربران فضای مجازی با اشتراک جملات طنز، او را به سخره گرفتند و این فوتبالیست را فردی بی‌سواد خطاب کردند. پس از آن کریمی با  اشتراک گذاشتن تصویری جدید در تلاش بود تا به نوعی از خجالت پست قبلی دربیاید اما ظاهرا اشتباه پشت اشتباه مرتکب می‌شود چرا که آخرین  پستی که او درباره کوروش منتشر کرد از نگاه مردم نوعی جسارت و توهین به مقدسات است.

تصویر زیر مربوط به پست آخر کریمی در صفحه اینستاگرامش است. 

 جساره آشکار علی کریمی به مقدسات + عکس

انتهای پیام/

سوتی علی کریمی درباره کوروش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جسارت آشکار علی کریمی به مقدسات + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..