تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خداحافظی جشنواره فيلم فجر با برج ميلاد/ حذف شورای پروانه ساخت شايعه است

خداحافظی جشنواره فيلم فجر با برج ميلاد/ حذف شورای پروانه ساخت شايعه استابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و ششمين جشنواره فیلم فجر، در حاشيه نمايشگاه مطبوعات و در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره تأثیر نمایشگاه مطبوعات بر سینما گفت: نمایشگاه مطبوعات فرصتی را برای تعامل بين اهالی سینما و خبرنگاران فراهم می‌كند. تعاملی كه در نتيجه آن نقطه نظرات یکدیگر را می‌شنوند و دغدغه‌هایشان را به هم منتقل می‌کند.

وی در خصوص تغییرات مكان برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: امسال یک سینما را به نشست‌های اصحاب رسانه‌ اختصاص می‌دهيم. در آنجا فيمسازان هم مانند همه جای دنیا با هم فیلم می‌بينند و با یکدیگر گفتگو می‌کنند. امسال در برج میلاد برنامه‌ای نخواهیم داشت.

دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در خصوص حضور فيلم‌های انیمیشن در جشنواره فيلم فجر امسال اظهار داشت: فیلم‌های سینمایی انیمیشن در بخش سودای سیمرغ حضور خواهند داشت.

داروغه‌زاده در خصوص حذف شورای پروانه ساخت بیان کرد: اعضای شورای پروانه ساخت هفته گذشته حکم خود را گرفتند و حذف تدريجی اين شورا شایعه است.

انتهای پیام/

اظهارات داروغه‌زاده درباره تغيير مكان برگزاری جشنواره فيلم فجر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خداحافظی جشنواره فيلم فجر با برج ميلاد/ حذف شورای پروانه ساخت شايعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..