تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی خودرویی هوشمند که تمام بدنه آن ایربگ دارد! + تصاویر و فیلم

طراحی خودرویی هوشمند که تمام بدنه آن ایربگ دارد!+ تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت خودروسازی Toyoda Gosi طرح اولیه یک خودروی جالب و عجیب را در نمایشگاه اتومبیل توکیو به نمایش گذاشته است که تمامی بدنه آن کیسه هوا دارد و بر اساس شرایط تغییر فرم می‌دهد.

طرح اولیه این ماشین هوشمند جالب که "Flesby II" نام دارد بر اساس یک مدل لاستیک که تغییر شکل پیدا می کند به دست آمده است و بر قدرت الکترونیکی برای محافظت خارجی و جلوگیری از تصادفات تکیه دارد.

این خودروی مفهومی که با کیسه هوای خارجی طراحی شده هوشمند است و با شناسایی احتمال ضربه و برخورد با خودرو ایربگ‌های آن تغییر فرم می دهند، همچنین در فیلم منتشر شده این خودرو، اتومبیل مذکور با نزدیک شدن به موانع و یا پیچ جاده هشدارمی‌دهد و سرعت آن کاهش می‌یابد.

Takashi Ishikawa، مدیر عامل شرکت Toyoda Gosi در خصوص خودروی مفهومی طراحی شده گفته است: ما کیسه های هوا را که به طور عمده در داخل خودرو قرار دارند در خارج از آن برای محافظت از کل بدن قرار داده ایم.

Toyoda Gosi، تولیدکننده قطعات لاستیکی و قطعات پلاستیکی خودرو این ایده را در سال 2013 ارائه داد و احتمال دارد تا سال 2030 میلادی به مرحله تولید برسد.

این شرکت در وب‌سایت خود گفت که لاستیک‌های طراحی شده برای این خودرو قادرند با قدرت الکتریکی حرکت کنند و شکل بدن خودرو را تغییر دهند.

در ادامه تصاویری جالب از این خودروی هوشمند ببینید.

طراحی خودرویی هوشمند که تمام بدنه آن ایربگ دارد!+ تصاویر

طراحی خودرویی هوشمند که تمام بدنه آن ایربگ دارد!+ تصاویر

طراحی خودرویی هوشمند که تمام بدنه آن ایربگ دارد!+ تصاویر

طراحی خودرویی هوشمند که تمام بدنه آن ایربگ دارد!+ تصاویر

طراحی خودرویی هوشمند که تمام بدنه آن ایربگ دارد!+ تصاویر

انتهای پیام/

تولید خودروی هوشمند که تمام بدنه آن با ایربگ ساخته شده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی خودرویی هوشمند که تمام بدنه آن ایربگ دارد! + تصاویر و فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..