تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرویس کلود آمازون، بالاتر از مایکروسافت و گوگل

سرویس کلود آمازون، بالاتر از مایکروسافت و گوگل

 

به گزارش خبرآنلاین، سرویس کلود آمازون موسوم به AWS یک سر و گردن بالاتر از رقبای خود یعنی Azure مایکروسافت و گوگل کلود ایستاده و وب سرویس آمازون شماره یک سرویس‌ها در این بخش است.

اما بعد از آمازون، مایکروسافت با آفیس 365 و گوگل با G Suite در رقابت تنگاتنگی به سر می‌برند.

درآمد فصل سوم آمازون با 34 درصد رشد به 43.7 میلیارد دلار رسید و هرچند پیش بینی ها روی 42.1 میلیارد دلار می‌چرخید، اما در نهایت سهام آمازون به 7 درصد رشد در پایان معاملات به 1037 دلار در هر سهم رسید.

ویدئو استریمینگ و سرمایه گذاری در بقالی آنلاین با خرید 13.7 میلیارد دلاری هول فودز، آمازون را در جایگاهی برتر در بازار قرار داده است.

کارشناسان درآمد آمازون در فصل چهارم را با توجه به خریدهای آخر سال بین 56 تا 60 میلیارد دلار پیش‌بینی کرده‌اند که اگر این اتفاق رخ دهد، شاهد رشد 28 تا 38 درصدی خواهیم بود که روی ارزش کلی سهام آن تاثیر گذار خواهد بود.

 

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرویس کلود آمازون، بالاتر از مایکروسافت و گوگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..