تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات برنامه‌های رادیو ایران در نمایشگاه مطبوعات اعلام شد

جزئیات برنامه‌های رادیو ایران در نمایشگاه مطبوعات اعلام شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران درباره حضور این رادیو در نمایشگاه مطبوعات گفت: مانند سال‌های گذشته تصمیم گرفته‌ایم از فضای نمایشگاه مطبوعات برای تعامل با شنوندگان خود البته در راستای برنامه‌ریزی تعاملی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: رادیو ایران برنامه‌های «ایران را بشنویم»، «به افق آفتاب»، «حوض نقره»، «نمودار»، «پلاک هشت»، «کافه هنر»، «ایرانشهر»، «ورزش ایران»، «با من بیا» را به طور زنده و مستقیم از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها پخش می‌کند.

افتخاری عنوان کرد: برای تعامل هر چه بیشتر با مخاطبان، رادیو ایران هر روز نشست‌های برنامه‌سازی را برگزار می‌کند. در این نشست‌ها عوامل برنامه‌هایی همچون «رادیو جمعه»، «کوی نشاط» و «خانه و خانواده» حضور دارند. این نشست‌ها برای تعامل بیشتر با مخاطب برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست‌ها هر روز از ساعت 11 صبح به مدت 120 دقیقه برگزار می‌شود. ضمن اینکه فصل دوم برنامه «یک دو صدا» رو به پایان است به همین خاطر عوامل این برنامه تست گویندگی از شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه و علاقمندان به حرفه گویندگی می‌گیرد.

انتهای پیام/

حضور رادیو ایران در نمایشگاه مطبوعات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات برنامه‌های رادیو ایران در نمایشگاه مطبوعات اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..