تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه قرمزرنگ Xperia XZ Premium به‌زودی عرضه می‌شود + تصویر

نسخه قرمز رنگ Xperia XZ Premium عرضه شد + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  هفته گذشته شرکت سونی نسخه خاص و قرمز رنگ جدیدی از گوشی Xperia XZ Premium عرضه کرد. ژاپن اولین کشوری بود که نسخه قرمز رنگ Xperia XZ Premium را دریافت کرد و تا روز گذشته تاریخ دقیقی برای عرضه این گوشی در سایر نقاط جهان مشخص نشده بود.

اما انتظار زیاد طولانی نشد و شرکت سونی نسخه قرمز رنگ گوشی Xperia XZ Premium را برای اروپا نیز عرضه می‌کند. نکته حائز اهمیت این است که این نسخه هنوز برای فرشو قرار نگرفته است اما سونی اعلام کرده است این گوشی بزودی برای فروش در فروشگاه های اینترنتی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ نسخه قرمز رنگ Xperia XZ Premium مشخصات فنی مشابهی با نسخه های دیگر دارد و قرار است در تاریخ 27 اکتبر 2017 ( 5 آبان 1396 ) روانه بازار شود و در دسترس کاربران قرار گیرد.

در ادامه تصویری از پیش‌فروش این گوشی در فروشگاه های اینترنتی اروپایی را مشاهده می‌کنید :

نسخه قرمز رنگ Xperia XZ Premium عرضه شد + تصویر

 

انتهای پیام/

عرضه نسخه قرمز رنگ Xperia XZ Premium 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه قرمزرنگ Xperia XZ Premium به‌زودی عرضه می‌شود + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..