تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلای وحشتناکی که یک داعشی از ترس اسارت بر سر خود آورد+تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،منابع میدانی از هلاکت یک تروریست انتحاری وابسته به داعش در شمال غرب سامرا خبر می‌دهند. اعلام الحربی استان صلاح الدین با صدور اطلاعیه‌ای در این مورد نوشت: «نیروهای امنیتی و بسیج مردمی عراق یک تروریست انتحاری در منطقه سموم از ناحیه مکیشیفه در شمال غربی سامرا شناسایی و به قتل رساندند.»

به گزارش این منبع، بعد از شناسایی و محاصره  محل اختفای این تروریست، به او هشدار دادند تا تسلیم شوند. اما تروریست داعشی با کمربند انفجاری خود را منهدم کرد!

خودکشی یک داعشی+عکس

خودکشی یک داعشی+عکس

منبع: مشرق

انتهای پیام/

 تصویری از جنازه یک داعشی پس از خودکشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلای وحشتناکی که یک داعشی از ترس اسارت بر سر خود آورد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..