تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوراک گوشت و کدو؛ مخصوص میهمانی های ناخوانده

۶۲۰۰۱۲

۸۳۸  بازدید

خوراک ساده گوشت و کدو که برای مهمانی‎های ناخوانده پیشنهاد می‎شود را در مدت زمان کمی می‎توانید بپزید.

مجله سرآشپز - سمیه دیندار: خوراک ساده گوشت و کدو که برای مهمانی‎های ناخوانده پیشنهاد می‎شود را در مدت زمان کمی می‎توانید بپزید.


مواد مورد نیاز


گوشت (درشت خرد شده): 400 گرم کدو (بخارپز شده): 6 عدد گوجه فرنگی (خرد شده): 2 عدد جعفری تازه (ساطوری شده): 50 گرم سیر (خرد شده): 2 عدد پیاز قرمز (نگینی خرد شده): 1 عدد فلفل قرمز: یک چهارم ق چ هویج (خرد شده): 2 عدد ساقه کرفس (خرد شده): 3 ساقه پودر آویشن: 1 ق چ فلفل کایین: یک دوم ق چ برگ بو: 1 عدد نمک و فلفل: به میزان لازم روغن زیتون: 3 ق س خوراک گوشت و کدو 


روش پخت


1.    قابلمه ای را روی حرارت متوسط قرار داده و 2 قاشق سوپخوری روغن زیتون را به آن افزوده تا کمی گرم شود. بعد گوشت را به آن اضافه کرده و تفت دهید تا رنگ گوشت تغییر کرده و طلایی رنگ شود. بعد آن را از قابلمه خارج کنید.


2.    سیر را به قابلمه حاوی روغن اضافه کرده و روی حرارت ملایم به مدت 30 ثانیه تفت دهید. بعد پیاز قرمز و فلفل قرمز را به آن افزوده و به مدت 1 دقیقه تفت دهید.


3.    کرفس و هویج را به مواد افزوده و به مدت 2 دقیقه دیگر سبزیجات را تفت دهید و از قابلمه خارج کنید.


4.    گوشت را به سبزیجات افزوده و پودر آویشن و فلفل کایین را به آن اضافه و مخلوط کنید. بعد نمک و فلفل آن را اندازه کرده و گوجه فرنگی و 4 پیمانه آب به آن اضافه کنید و برگ بو را در سطح آب قرار داده و روی حرارت قرار دهید تا به جوش آید. بعد حرارت را کم کرده و به مدت 60 دقیقه روی حرارت ملایم بگذارید تا بپزد.


5.    کدو را از قبل بخارپز کنید به مدت 10 یا 15 دقیقه (له نشود) را با پوست به صورت نواری ورقه کنید.


6.    کدو را در بشقاب سرو ریخته و از مخلوط گوشت با استفاده از قاشقی در وسط آن بریزید و با مقداری جعفری (خرد شده) روی آن را تزیین و سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوراک گوشت و کدو؛ مخصوص میهمانی های ناخوانده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..