تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلکسیونی از گران‌ترین لباس‌های کیت میدلتون

۶۱۲۸۳۲

۹۶  بازدید

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: اعضای خانواده سلطنتی، همیشه مرکز توجه مردم و دوربین خبرنگاران هستند. از کارهایی که آنها انجام می دهند، تا حرف هایی که می زنند، همیشه زیر ذره بین است. از این رو آنها باید همیشه مرتب و خوش تیپ ظاهر شوند. 

کیت میدلتون، دوشس کمبریج همسر شاهزاده ویلیام، یکی از ستاره هایی است که ظاهر او همیشه مورد توجه طراحان مد و فشن قرار می گیرد. نام او حتی در لیست «خوش پوشان» جهان نیز ثبت شده است. اما آیا می دانید که او لباس هایش را از چه برندی و به چه قیمتی تهیه می کند؟ بی شک لباس های او از برندهای مختلف با قیمت های متنوع خریداری می شود به همین دلیل ما در این مطلب فهرستی از گران ترین لباس های او را برایتان آورده ایم تا شما هم بدانید که او برای پوشیدن یک دست لباس در مراسم سلطنتی چقدر هزینه می کند.

کلاه خز Lock & Co

قیمت: 418 دلار

کلکسیونی از گران ترین لباس های کیت میدلتون 

در روزهای سرد زمستان دوشس کمبریج از کلاه خز برای گرم کردن سر خود استفاده می کند. او در اوایل امسال، هنگام بازدید از یک کلیسا این کلاه را به قیمت 418 دلار به همراه یک کت سبز رنگ از برند Sportmax به قیمت 1800 دلار و یک شال 95 دلاری ست کرد.

 

کاپشن Perfect Moment

قیمت: 505 دلار

 کلکسیونی از گران ترین لباس های کیت میدلتون

چه کسی گفته که میان خوش تیپی و گرما و راحتی یکی را باید انتخاب کرد؟ کیت میدلتون با پوشیدن کاپشن اسکی زیبا از برند Perfect Moment نه تنها خود را گرم نگه داشت، بلکه زیبا و جذاب هم به نظر می رسد. او این کاپشن را به قیمت 505 دلار خرید اما پس از چندین بار پوشیدن، به قیمت 404 دلار فروخت. 

 

کفش Oscar de la Renta

 کلکسیونی از گران ترین لباس های کیت میدلتون

دوشس کمبریج به کفش هایی که به پا می کند، اهمیت زیادی می دهد. یکی از برندهای مورد علاقه او برای کفش Oscar de la Renta است. او در مراسم بزرگداشت فرهنگی هند، کفشی از این برند را با قیمت 505 دلار به پا کرد که با پیراهنش هماهنگی زیبایی داشت.

 

گوشواره Anita Dongre

قیمت: 1350 دلار

 کلکسیونی از گران ترین لباس های کیت میدلتون

گوشواره هم از دیگر اکسسوری های مورد علاقه کیت میدلتون است. او در مراسم بزرگداشت فرهنگی هند گوشواره ای از برند Anita Dongre را انتخاب کرد که توسط یک طراح هندی طراحی شده بود.

 

کت Philosophy di Lorenzo Serafini

قیمت: 1515 دلار

 کلکسیونی از گران ترین لباس های کیت میدلتون

همانطور که شما هم در عکس های منتشر شده از کیت میدلتون دیده اید، او از پوشیدن لباس های رنگی هراسی ندارد. او در دیداری که با عموم مردم داشت، کت قرمز رنگی از برند Philosophy di Lorenzo Serafini به تن کرد. این کت نیز پس از چندین بار پوشیدن در سایت « Net-a-Porter» به قیمت 1060 دلار به حراج گذاشته شد.

 

کت Eponine London

قیمت: 2152 دلار

 کلکسیونی از گران ترین لباس های کیت میدلتون

زمانی که کاترین با این کت آبی رنگ در جمع کمک به بیماران روحی حضور یافت، توجه طراحان مد بسیاری را به خود جلب کرد طوری که تیتر بسیاری از روزنامه ها و مجلات مد شد. او این کت را به قیمت 2152 دلار خرید.

 

کت Oscar de La Renta

قیمت: 2190 دلار

 کلکسیونی از گران ترین لباس های کیت میدلتون

مهم نیست که کیت میدلتون در چه مراسمی شرکت می کند، او همیشه خوش لباس است. او در دیدار برخی از نویسندگان، کتی از برند Oscar de La Renta به تن کرد که ارزشی حدود 2190 دلار دارد. این کت نیز در یک حراجی عمومی فروخته شد.

 

پیراهن Prada

قیمت: 2340 دلار

 کلکسیونی از گران ترین لباس های کیت میدلتون

زمانی که کیت میدلتون به همراه دیگر اعضای خانواده خود در حیاط کاخ سفید قدم می زد، پیراهنی گلدار از برند پرادا به تن کرد. او این لباس را به قیمت 2340 دلار خرید. مدل های دیگر این پیراهن هنوز در سایت ها برای فروش موجود است. 

 

پیراهن Erdem Evita

قیمت: 2447 دلار

 کلکسیونی از گران ترین لباس های کیت میدلتون

دوشس کمبریج در مراسمی که برای بیماران روحی برگزار شده بود، پیراهن مشکی گلداری به تن کرد که واقعا چشمگیر بود. او برای این پیراهن 2447 دلار پرداخت کرد که مطمئنا ارزشش را داشت.

 

گوشواره Asprey 167

قیمت: 4800 دلار

 کلکسیونی از گران ترین لباس های کیت میدلتون

کیت میدلتون در هر شرایطی به ظاهر و زیبایی خود اهمیت می دهد، حتی زمانی که می خواهد در مسابقه دو ماراتن شرکت کند. او برای این مراسم کاپشنی قرمز به همراه شلواری مشکی و گوشواره ای از برند Asprey 167 به تن کرد که گران قیمت تر از لباس های تن او بود. او این گوشواره را به قیمت 4800 دلار خرید.

 

کیف Chanel

قیمت: 4908 دلار

 کلکسیونی از گران ترین لباس های کیت میدلتون

تیپ دوشس کمبریج بدون کیف کامل نمی شود. کیت میدلتون در سفرش به پاریس کیفی از برند شانل به دست گرفت. البته لباسی که او به تن کرده بود نیز از همین برند بود. طراحی این کیف که قیمتی حدود 4908 دلار دارد به گونه ای بود که در بسیاری از سایت ها و وبلاگ های مد و فشن مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

 

پیراهن Blue Jenny Packham

قیمت: 5170 دلار

 کلکسیونی از گران ترین لباس های کیت میدلتون

اگر شما عضوی از خانواده سلطنتی بودید، برای سفر به پاریس چه لباسی به تن می کردید؟ کیت میدلتون پیراهنی از برند Blue Jenny Packham را به تن کرد. او به این برند علاقه خاصی دارد، طوری که در مجله «OK magazine» نوشته اند که کیت بهترین مشتری این برند لوکس می باشد.

 

پیراهن Chanel

قیمت: 10891 دلار

 کلکسیونی از گران ترین لباس های کیت میدلتون

کاترین برای دومین دیدار خود به پاریس، لباسی از برند شانل به قیمت 10891 دلار به تن کرد. این لباس آنقدر چشمگیر بود که عکس منتخب جلد مجله « Vogue» شد. زمانی که بحث ظاهر کیت میدلتون می شود، آنچه اهمیت می یابد پول نیست، بلکه زیبایی لباس است که برند شانل به خوبی از پس آن برآمد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلکسیونی از گران‌ترین لباس‌های کیت میدلتون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..