تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




 قطع شدن گردن میهمان برنامه در پخش زنده تلویزیون + فیلم

جادوگری که در برنامه زنده گردن خود را قطع کرد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جادوگر سرشناس جهانی به نام «جینو» در برنامه زنده تلویزیونی  دست به اقدام محیر العقولی زد که مجری برنامه را شوکه کرد.

در این برنامه مجری برنامه یک طناب را بررسی کرد و پس از اینکه از محکم بودنش یقین پیدا نمود، آن را به دست میهمان برنامه سپرد تا طبق ادعایی که داشت طناب را به دور گردن خود بپیچد و برای لحظاتی گردن خود را قطع کند تا بتواند طناب را از گردنش عبور دهد و آزاد کند.

ادامه ماجرا را در فیلم زیر مشاهده کنید تا با چشمان خود ببینید این جادوگر چگونه ادعای خود را اجرا می‌کند.

انتهای پیام/

جادوگری که در برنامه زنده گردن خود را قطع کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر « قطع شدن گردن میهمان برنامه در پخش زنده تلویزیون + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..