تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنیان‌گذار اپل پلت‌فرم آموزش تکنولوژی آنلاین راه‌اندازی می‌کند

بنیان‌گذار اپل پلت‌فرم آموزش تکنولوژی آنلاین راه‌اندازی می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ استیو وزنیاک، که اپل را با استیو جابز تأسیس کرده است، یک پلتفرم آموزش فناوری آنلاین راه اندازی کرده است که Woz U نام دارد. این پلت‌فرم برای ارتقاء مشاغل صنعتی و مهارت های لازم برای ورود به صنعت طراحی شده است.

وزنیاک امیدوار است با این ابتکار عمل بتواند 30 مکان فیزیکی در سراسر جهان را برای دوره های مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات تا توسعه برنامه های موبایل و امنیت سایبری راه اندازی کند. البته هنوز مشخص نیست که آیا دوره ها به صورت رایگان ارائه می شود و یا Woz U قصد دارد بابت آموزش‌ها از کاربرانش هزینه دریافت کند.

Woz U می‌تواند منابع خود را در اختیار کارمندان و همچینن برای دانش آموزان از طریق مشارکت با مدارس نیز قرار دهد.

وزنیاک گفته است: هدف ما آموزش و پرورش افراد در مهارت های دیجیتالی است زیرا اکثر مردم از انتخاب یک حرفه مبتنی بر فناوری ترس دارند و من می خواهم به آنها نشان دهم که می توانند به راحتی به این حوزه ورود کنند.

هنوز جزئیاتی از قیمت‌گذاری در مورد ویژگی برنامه های طراحی شده برای این پلت فرم آنلاین منتشر نشده است اما گفته می‌شود در حال حاضر یک برنامه مقدماتی در تلفن همراه برای این آموزش آنلاین وجود دارد.

انتهای پیام/

تکنولوژی را آنلاین آموزش ببینید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنیان‌گذار اپل پلت‌فرم آموزش تکنولوژی آنلاین راه‌اندازی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..