تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : دست نشان: تعویض هایم اشتباه بود :: ورزش سه

اشتراک گذاری در فیسبوک

توئیت

کد خبر: ۱۴۷۰۳۱۶/۱

زمان: ۲۱:۳۱  
۱۳۹۶/۰۸/۰۵

بازدید: ۲,۱۲۴


اهل فرار کردن نیستم

سرمربی ملوان بعد از شکست مقابل استقلال خوزستان به کیفیت بد تیمش اعتراف کرد و مدعی شد ملوان را در این شرایط ترک نخواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، نادر دست نشان سرمربی ملوان پس از شکست خانگی ۲ بر صفر مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

بازیکنان ما عصبی شدند

امروز بازی سنگین و پرفشاری را تجربه کردیم. استقلال خوزستان با سابقه قهرمانی‌اش و آسیایی بودنش خیلی قلدر بازی کرد. در نیمه اول بازی نزدیکی را ارائه دادند. استقلال خوزستان با ارسال توپ های بلند پشت مدافعان ما به دنبال گلزنی بود. در نیمه اول حریف را کنترل کردیم؛ اما در نیمه دوم قبل از خوردن گل اول خوب بودیم و بازیکنان بر بازی احاطه داشتند. دروازه بان، هافبک و مدافعان استقلال خوزستان بازی را در نیمه دوم خواباندند و توانستند بازیکنان ما را عصبی کنند و در نهایت با یک پاس بلند به گل رسیدند. نمی گویم بازیکنان ما اشتباه فردی داشتند. به هر حال این برد را به استقلال خوزستان تبریک می گویم و بازیکنان ما با تمام وجود تلاش کردند و بیش از این زور و قدرت ندارند.

منتظرم مصدومان برگردند

روی ضربات ایستگاهی فرصت گلزنی داشتیم، توانستیم موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کنیم؛ اما گل نزدیم. فوتبال بدون گل هم فایده‌ای ندارد و نتیجه‌اش همین می‌شود. تماشاگران هم ناراضی هستند. هوادار نگاه نمی‌کند با چه تیمی بازی داریم؛ آنها فقط برد می‌خواهند و حق هم دارند. بازیکنان ما با تمام توان بازی می‌کنند و تلاش زیادی کردند. منتظر بازگشت مصدومان بودیم که باز هم همه بازیکنان را در اختیار نداشتیم. امروز پوریا غلامی را به عنوان بازیکن تعویضی به میدان فرستادیم، چون برای ما لیگ مهم است. به استقلال خوزستان هم تبریک می‌گویم؛ امیدواریم ما هم در ادامه لیگ موفق باشیم.

حتما بخوانید :   زیباجو : آیا تبعیض جنسیتی در ورزش به پایان می‌رسد؟

تعویض هایم اشتباه بود

ما در نیمه مربیان ضعیف بودیم و تعویض‌هایم اشتباه بود. حرف دیگری ندارم در این زمینه بگویم. اینکه استقلال خوزستان لیگ برتری بوده و ما را برده است. بازیکنان ما کم‌تجربگی کردند که باختیم. اما وقتی پیروز هم می‌شویم برخی در همین نشست به من می‌گویند تماشاگران ناراضی هستند، چون زیبا بازی نکردیم. نباید بار اضافه روی بازیکنان بگذاریم؛ اگر ما به شیوه خوزستان بازی می‌کردیم باز هم از ما انتقاد می‌شد. ما امروز حسین شنانی را با مصدومیت بازی دادیم. او هم تا جایی که توانست کار کرد. استقلال خوزستان هم بازیکنان بیش ازی داشت و به پیروزی رسید. نیمه مربیان به من مربوط می‌شود و مسئولیتش با من است. من چیزی را رد نمی‌کنم. آنچه مهم است این است که ما هیچ وقت بازیکنان مصدوم‌مان را به طور کامل در اختیار نداشتیم. کمبود بازیکن داریم و از نظر مالی هم نمی‌توانستیم برخی بازیکنان را بگیریم. مهاجم کم داریم، نمی‌خواهم بازیکنان را محکوم کنم؛ آنها با تمام وجود تلاش کردند؛ اما از نظر فیزیکی حریف استقلال خوزستان نشدند.

 

از ما حمایت نمی شود

جالب است تماشاگران تا قبل از گل بازیکنان را تشویق می‌کردند؛ اما وقتی گل خوردیم، ناراحت شدند. من متأسفم، اما ملوان می‌تواند موفق شود؛ ولی نباید بازیکنان را بی‌غیرت بنامیم. ملوان در شهری فوتبالی حضور دارد. من آینده خوبی برای ملوان می‌بینم به شرطی که آنچه می‌خواهم اجرا شود و تیم موفق شود. نمی‌خواهم سر خودم و دیگران را کلاه بگذارم. ما کمبود بازیکن داریم و در لیگ هم خوب نتیجه نگرفته‌ایم. نمی‌خواهم اگر و مگر بگویم؛ اما با به دست آوردن یکی دو پیروزی می‌توانیم بالاتر از تیم‌هایی قرار بگیریم که بازیکنان ۶۰۰ میلیونب و ۳۰۰ میلیونی دارند. شما می‌دانید که در شهر و استان چه اختلاف‌نظرهایی وجود دارد که ملوان نمی‌تواند بزرگی‌اش را نشان دهد؛ اما بازیکنان ما بی‌غیرت نیستند. بازیکنی که بدون گرفتن پولی برای ملوان بازی می‌کند، غیرت دارد. برخی بازیکنان از نظر مالی در مضیقه هستند. هرچه توهین هست به من بگویید چون بازیکنان گناهی ندارند. اگر بازیکن ضعیف کار می‌کند این وظیفه من است که با آن برخورد کنم. اما ما وقتی هم پیروز می‌شویم از من انتقاد می‌شود. من دنبال توجیه نیستم؛ اگر به من بگویند برو، از ملوان می‌روم. من خیلی شفاف گفتم که اشتباه کردم و از بیان آن هم باکی ندارم. اما من برای ملوان و این شهر دارم کار می‌کنم و اگر نسبت به بعضی حرف‌ها بی‌توجه باشم، می‌گویند بی‌خیال و بی‌تفاوت است. می‌توانستم دستیارم را به نشست خبری بفرستم و بگویم که وی عذرخواهی کند؛ اما من ملوان را دوست دارم و مثل برخی نیستم که فقط سر بزنگاه بیاییم.

حتما بخوانید :   زیباجو : استعفای منصوریان به استقلال شوک وارد کرد

اسیر دست هیچ بازیکنی نمی‌شوم

به بازیکنی که تلاش نکند و نجنگد توجه نمی‌کنم؛ اما برخی از بازیکنان کناری پژمان نوری خوب بازی نمی‌کنند و روی پژمان فشار می‌آید. یکسری از بازیکنان هم به اندازه کافی حرفه‌ای نیستند و مجبورم آنها را از ترکیب بیرون بگذاریم. برخی از بازیکنان خوب را هم می‌خواستم که سقف قرارداد باشگاه اجازه نمی‌داد آنها را جذب کنیم و از نظر مالی نمی‌توانستیم آنها را بگیریم. حالا من بیایم و لج کنم و بگویم آن بازیکن را با ایکس مبلغ می‌خواهم. می‌خواستند از نظر مالی به باشگاه کمک کنند. اما برخی از بازیکنان سرباز را گرفتیم.  شاید برخی از بازیکنان نتوانسته‌اند جوابگو باشند که بخشی از آن مربوط به بزرگ بودن ملوان و خواسته‌های زیاد تماشاگران است. بازیکنان ملوان بازیکنان بدی نیستند و نیاز به زمان دارند. البته برخی از بازیکنان هستند که غیرحرفه‌ای رفتار می‌کنند و دیر می‌خوابند و اسیر دنیای مجازی شده‌اند و آدم را به این فکر می‌برند که چرا بازیکن نمی‌تواند گل بزند، چرا مدام مصدوم می‌شود و… وظیفه من این است که بازیکنان را حرفه‌ای تربیت کنم تا نه به خودشان آسیب بزنند و نه به من؛ زیرا اولین ترکش آن به من می‌خورد و شعار حیا کن رها کن سر می‌دهند.  ملوان مربیان بزرگ زیادی داشته‌ است. برخی موفق بودند و برخی هم فرار کردند؛ اما من کار را نیمه‌کاره نمی‌گذارم و فرار نمی‌کنم. چون ملوان را دوست دارم تا لحظه‌ای که باشم با تمام توان کار می‌کنم.

 

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : دست نشان: تعویض هایم اشتباه بود :: ورزش سه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..