تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اینستاگرامی دروازه بان استقلال بعد از شکست در دربی 85

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هشتادو پنجمین دربی تیم پرطرفدار پایتخت و ایران  دیروز بعدظهر در ورزشگاه آزادی انجام شد. علی علیپور در دقیقه 24 بازی ضربه پنالتی خود را تبدیل به گل کرد و این بازی در پایان با برتری یک بر صفر قرمزپوشان پرسپولیس به پایان رسید.

 شکست  تیم استقلال که این روزها حال و روز خوشی ندارد با واکنش ها و حاشیه هایی همراه بود. این تیم که اکنون در رده سیزدهم جدول شانزده تیمی لیگ برتر قرار گرفته است، به نظر می رسد در هفته های آینده راه سختی را با شفر آلمانی در پیش دارد.

 اما مهمترین نکته برای استقلال و بازیکنان این تیم، که یکی از تیم های قدیمی و از ارکان فوتبال ایران محسوب می شود، از دست ندان امید و روحیه است. نکته ای که دروازه بان جوان این روزهای  استقلال کاملا به آن واقف است و در پست اینستاگرامی خود به آن اشاره کرده است. حسین حسینی در مطلبی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده نوشته است:

 " ديروز مثل هميشه ثابت كرديد كه بهترين هستيد

در اين چند سال روزاي خوب و بد استقلال رو زياد ديدم ولي اين شما بودين كه هيچوقت پشت تيمتون رو خالي نكرديد...بابت بازي ديروزم همه تلاشمون رو كرديم ولي نشد قطعا در ادامه فصل اين روزا رو جبران ميكنيم...

پست اینستاگرامی دروازه بان استقلال بعد از شکست در دربی 85 + عکس

انتهای پیام/

واکنش دروازه بان استقلال به شکست این تیم مقابل پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اینستاگرامی دروازه بان استقلال بعد از شکست در دربی 85»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..