تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فهرست 21 قلم کالای ممنوعه وارداتی فاوا اعلام شد

پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در چند پستی که پیرامون خودکفایی در تولید و اقتصاد مقاومتی در توییتر به اشتراک گذاشت نوشت: "همزمان با انتشار پیوست فناوری برای حمایت از تولید داخل،لیست 21 قلم کالای ممنوعه وارداتی فاوا اعلام شد.#اقتصاد_مقاومتی #سندیکای_مخابرات"

"زمانی که در تولید برخی تجهیزات به خود کفایی رسیده ایم،واردات این 21 قلم کالا خلاف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است."

"کمیسیون تنظیم مقررات بررسی قوانین تشویقی برای شرکت هایی که از تولید داخلی استفاده می کنند را در دستور کار قرار دارد."

"با وجود رقابت، نگران تکرار تجربه خودروسازی نیستیم، کالاها برای مصارف اپراتورهاست نه کاربران نهایی؛ شرکتهای بین المللی می‌توانند تجربه تولید لوازم خانگی خارجی در ایران را دنبال کنند."

لازم به ذکر است اقتصاد مقاومتی و اقتصاد امن از مسائلی است که رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر اهتمام ویژه ای به آن داشته اند.

پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

انتهای پیام/

توییت وزیر ارتباطات درباره اقتصاد مقاومتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فهرست 21 قلم کالای ممنوعه وارداتی فاوا اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..