تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیدا شدن جسد یک موجود ناشناخته و ترسناک+ تصویر

دیده شدن موجود ناشناخته و ترسناک+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موجود عجیب و ناشناخته در ماه اخیر در سواحل فیلیپین رویت شد. این موجود ناشناخته که باعث شگفتی دانشمندان شده به اندازه یک جت جنگی است. جسد کشف شده این موجود دریایی طولی در حدود ده متر دارد که در آبهای سواحلی شهر "ماسین" در جزیره لیت پیدا شد.

 به گفته مقامات شهر ماسین امکان دفن این موجود ناشناخته به خاطر اندازه و بوی بد آن وجود ندارد.

همچنین از این موجود ناشناخته به عنوان یک عامل خطرزا برای سلامت مردم و محیطه منطقه یاد می شود. بخاطر همین موضوع مقامات این شهر تصمیم گرفته با کمک یک کشتی جسد این موجود عجیب را به دریا باز گردانند.

 دیده شدن موجود ناشناخته و ترسناک+ فیلم

 لازم به ذکر است پیدا شدن جسد موجودات دریایی عجیب، در سواحل کشورهای اندونزیف نیوزلند، فیلیپین و دیگر کشورهایی که در جوار آب های ساحلی قرار دارند، بعضا باعث شگفتی دانشمندان می شود.

انتهای پیام/

پیدا شدن جسد یک موجود ناشناخته و ترسناک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیدا شدن جسد یک موجود ناشناخته و ترسناک+ تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..