تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرين جزييات دستگيري حميد معصومی نژاد

حمید معصومی نژاد خبرنگار بازداشت شده صداوسیما در ایتالیا آزاد شد.

به گزارش شمانيوز:‌ صدا و سیما اعلام کرد به تازگی حساب بانکی معصومی نژاد نیز بعد از ۲۵ سال فعالیت مالی در آن شعبه "بدون توضیح قانع کننده از سوی بانک" مسدود شد.
معصومی نژاد به صدا و سیما گفته که پلیس بعد از کنترل دقیق و بازرسی شدید وسایل شخصی او ، بدون هیچ توضیحی وی را بعد از دو ساعت آزاد کرد.
معصومی نژاد به این اقدام پلیس به شدت اعتراض و اعلام کرد نام او به عنوان خبرنگار خبرگزاری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فهرست وزارت امور خارجه ایتالیا ثبت رسمی شده و این برخورد پلیس غیرقابل قبول است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرين جزييات دستگيري حميد معصومی نژاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..