تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گالری هایی که در هفته دوم آبان برپا می شوند

گالری هایی که در هفته سوم آبان برپاست

به گزارش  خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم.

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شوند و ما به معرفی اجمالی برخی از آنها می‌پردازیم.

گالری شلمان

غزال جوان آثار خود را در این گالری از 5 تا 10 آبان ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری شلمان مراجعه کنند. مجموعه حاضر نقاشی هایی به سبک مدرن است که به روش ترکیب تصاویر و قاعده بافت تصویر اجرا شده اند. قاعده بافت تصویر امکانات بسیاری را در امر ترکیب تصاویر فراهم می کند. تنوع بافت ها موجب تنوع ترکیب می شود که اثر به دست آمده را از ویژگی های خاصی برخوردار می کند.

نگارخانه نگر

هنرمندانی مانند صنم اسلامیه، فیروزه بختیاری، فریال تقدس، همایون حیاتی، الهام طاهایی، سمانه نصیبی پور، صادق ادهمی، ندا آزادی، سعیده امیرعبداللهیان، شب بو برکند، منیژه سید حسینی و رامیار فاضلی آثار خود را در این گالری عرضه کرده اند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه نگر مراجعه کنند.

نگارخانه بهنام دهش پور

احمد محمدپور آثار خود را در این گالری از 5 تا 10 آبان ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه بهنام دهش پور مراجعه کنند.

پروژه های آران:

حسین والامنش آثار خود را در این گالری از 5 تا 12 آبان ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای  بازدید به پروژه های آران مراجعه کنند این هنرمند برای اولین نمایشگاه انفرادی خود در زادگاهش، مجموعه ای از آثارش را که نمایانگر زوایا و لایه های مختلف نگرش اوست انتخاب کرده اند. فرم های هندسی خالص در نزدیکی با عناصر طبیعی چون آتش، خاک و چوب در کنار آثاری که ریشه در هنرهای پارسی دارند، بینشی از ذهن جستجوگر این هنرمند را به مخاطب منتقل می کنند. در اختیار گرفتن فضا بخشی از روش کاری این هنرمند است که در آثار کوچکتر مشهود است.

گالری مژده:

محسن کرمی آثار خود را در این گالری از 5 تا 15 آبان ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری مژده مراجعه کنند. مجموعه حاضر، کوشش و تجربه ای ماجراجویانه و سیر و سفری درونی و اشراقی برای کشف عجایب و معنای غیبی حروف است! سفری که از دل اساطیر کهن و زبان های باستانی، نجوم، کیمیاگری قدیم، نسخه های خطی و رمزی آغاز شد و حاصلش تجربه علائم و نقوش بدوی و پریمیتیو، نمادهای نجومی و کیمیاگری بود. تجربه ای برای کشف توانایی ها و قابلیت های حروف و الفبای نخستین که می تواند برای قلمی و هنجاری جدید در نوشتن به کار گرفته شود. تجربه ای مینیمال که بیان می کند سیاه و سپید دو ارزش بنیادین و مستقل و ازلی دارند و می توان به آنها پایبند بود. 

گالری مهر مریم

محمد شوشتری آثار خود را در این گالری از 5 تا 12 آبان ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری مهر مریم مراجعه کنند.

نگارخانه سیمرغ

شهریار یوسفیان آثار خود را در این گالری از 5 تا 10 آبان ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه سیمرغ مراجعه کنند.

گالری شکوه

جواد بیاد آثار خود را در این گالری از 5 تا 10 آبان ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری شکوه مراجعه کنند. هنرمند در این مجموعه موضوعات متفاوتی را به عنوان نماد و نهاد، شالوده این آثار قرار داده و سرفصل های آثار در ارتباط با ابعاد اجتماعی است. جواد بیاد در این مجموعه بیشترین سوژه را به زمان اختصاص داد اینکه زمان از یک هویت خاص و با ارزشی برخوردار است. در تمام نعمت های خداوند نعمتی هست به نام زمان که گاهی آن را نادیده می گیریم. زمان گاهی حرمتش از مکان و بسیاری از دارایی ها و مایملک مهم تر و خطیر است. می شود انگار نمود که یک جنگل به بیابان تبدیل شود شاید ناممکن به نظر برسد ولی به امکان می شود تبدیل شد ولی اینکه زمان کش پیدا کند و یا نظم و روندش تغییر کند این به ناممکن نزدیک تر است. برای مثال؛ هیچگاه ساعت از دوازده تا دوازده و نیم، سی دقیقه بیشتر نمی شود و این دگرسانی ممکن نیست؛ لذا زمان یکی از عناصر هولناک و با صلابت و مقتدر است هیبت و صولت زمان انسان را گیراست. این است که اگر هزینه ها و یا حتی از هر ثروتی برای دیگران خرج و صرف کنیم آن قدر ارزش ندارد که از زمان خودمان خرج کنیم و متاسفانه گاهی در خرج زمان، بیش از حد لزوم سخاوتمندیم

گالری سایه:

امیر اسکندری آثار خود را در این گالری از 5 تا 10 آبان ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری سایه مراجعه کنند.

گالری ساربان

امیر سقراطی آثار محمدعلی بنی اسدی را گردآوری کرده است و از 5 آبان تا 15 آبان ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ساربان مراجعه کنند. محمدعلی بنی اسدی هنرمندی چندوجهی و ژرفنگر و بالطبع آثارش چند لایه، رازآمیز و عمیق است. در دوره هایی مشخص، نقاشی هایش سویه های مختلف زیستن را از جنبه های ازلی، آخرالزمانی و اسطوره ای به نمایش گذاشته اند. روایت های بنی اسدی حاصل تعمق در دانش، ادبیات و در عین حال در پیوند با مسائل زندگی روزمره است. بهره گیری از کالیگرافی و خط فارسی همچون صدایی آرام و پیوسته در زیر متن کارهای دهه  80 خورشیدی این هنرمند، تأثیر متون مهم ادبیات را به ذهن می آورد که در لایه هایی از فرم های تجسمی بروز کرده اند.

نگارخانه هور

فرشید ملکی آثار خود را در این گالری از 5 تا 26 آبان ماه سال جاری عرضه می کند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه هور مراجعه کنند.

نگارخانه بنفشه

فرناز مقدس و عماد عیسی پور آثار خود را در این گالری از 5 تا 11 آبان ماه سال جاری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه بنفشه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

معرفی نمایشگاه های هنرهای تجسمی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گالری هایی که در هفته دوم آبان برپا می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..