تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شمانيوز ميزبان شما در نمايشگاه مطبوعات

درهای بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات از ساعت ۹:۳۰ روز جمعه پنجم آبان به روی اهالی رسانه و قلم و بازدیدکنندگان گشوده شد تا بار دیگر بزرگ‌ترین گردهمایی رسانه‌ای را به مدت هشت روز رقم بزند.

به گزارش خبرنگار شمانيوز ، در نمایشگاه امسال ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی)  و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از جمعه 5 آبان تا 12 آبان از ساعت 9/30 صبح الي 20/30 در مصلی امام خمین(ره) میزبان علاقمندان حوزه رسانه است.

منتظر حضور گرم شما در غرفه شمانیوز هستیم.مصلای امام خمینی (ره)، شبستان اصلی، راهروی ۴، غرفه ۱۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شمانيوز ميزبان شما در نمايشگاه مطبوعات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..