تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در زیرزمین خانه تصاحب‌شده توسط داعش چه می‌گذشت؟ + فیلم

آنچه در زیرزمین خانه ای تصاحب شده توسط داعش می گذشت+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماموران امنیتی لیبی به خانه ای متروکه در شهر سرت دست یافتند که ظاهرا مدتی قبل در تصرف نیروهای تروریست گروه داعش بود. در این مکان زیرزمینی وجود داشت که از قرار معلوم تبدیل به یکی از زندان‌های خانگی داعش شده بود.

به نظر می رسد تروریستها از این زندان مخفی برای اسارت، شکنجه و در نهایت اعدام مخالفان خود استفاده می کردند که اغلب آنها سربازان ارتش لیبی بودند که طی مبارزه با داعش در چنگال آن اسیر می‌گشتند.

ابزاری که در این مخفیگاه کشف شده طریقه شکنجه‌های وحشتناک اسیران توسط داعشی‌ها را در ذهن تداعی می‌کند.

انتهای پیام/

زیرزمین مخوفی که زندان سری داعش بود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در زیرزمین خانه تصاحب‌شده توسط داعش چه می‌گذشت؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..