تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : علیپور در نقش طارمی؛ کپی بهتر از اصل

اشتراک گذاری در فیسبوک

توئیت

وبسایت نود: محرومیت طولانی طارمی، خبر بسیار بدی برای پرسپولیسی‌ها بود. تنها موضوعی که در این شرایط پرسپولیسی‌ها را التیام می‌داد، حضور گادوین منشا بود. پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند منشا جای خالی طارمی را برای‌شان پر کند. جای طارمی، در پرسپولیس برانکو پر شده اما بر خلاف انتظار علی علیپور توانسته این کار را انجام دهد.

از زمانی که طارمی محروم شد، پرسپولیس در دو بازی لیگ قهرمانان، دو بازی لیگ برتر و یک بازی جام حذفی به میدان رفت. علیپور در لیگ قهرمانان، نتوانست برای پرسپولیس گل بزند اما در همه بازی‌های داخلی سرخپوشان گل زده است. علیپور در لیگ برتر دو بار دروازه استقلال خوزستان را باز کرد و امروز به استقلال گل زد و در جام حذفی، یک بار توانست به نفت تهران گل بزند.

علیپور قبل از محرومیت طارمی و از زمانی که اولین گل فصلش را به گسترش فولاد زد، آمادگی فوق العاده‌ای داشته و آمار بسیار خوبی هم از خودش بر جای گذاشته است. او در ۹ بازی پرسپولیس، توانسته ۷ گل بزند. آمار علیپور در بازی‌های داخلی، ۶ بازی و ۶ گل زده است. یعنی علیپور در ۵ بازی آخر پرسپولیس در لیگ و یک بازی حذفی با نفت، توانسته میانگین یک گل زده در هر بازی را داشته باشد.

حالا به جای طارمی غایب، پرسپولیسی‌ها یک نام جدید در جدول گلزنان دارند. علی علیپور که با اختلاف دو گل نسبت به قاضی آقای گل فعلی لیگ، در رده سوم جدول گلزنان قرار گرفته و اگر گل نزدن در بازی‌های ابتدایی نبود، حالا می‌توانست نفر اول این جدول باشد.

حتما بخوانید :   زیباجو : آیا انتقادات از اوزیل منصفانه است؟ :: ورزش سه

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : علیپور در نقش طارمی؛ کپی بهتر از اصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..