تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : موقعیت‌های از دست رفته جابر برای گل سوم

اشتراک گذاری در فیسبوک

توئیت

وبسایت نود: جابر که سابقه گل زدن در رفت و برگشت دربی به پرسپولیس را دارد، در در دربی امروز هم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. جابر در بهترین موقعیت‌های استقلال حضور داشت ولی در زدن ضربات نهایی بی‌دقت بود. 

 با ورود جابر انصاری به زمین مسابقه، بازی برای استقلال طور دیگری پیش رفت. جابر در فرارها و انتخاب جایگیری‌ها باهوش عمل می‌کرد. اتفاقی که منجر شد انصاری در نیم‌ساعت که در زمین بود، چند موقعیت برای استقلال بسازد. همیشه رد پای جابر در بهترین موقعیت‌های استقلال بود. ولی انصاری در شلیک نهایی تمرکز و دقت کافی نداشت تا موقعیت‌هایش ثمره‌ای برای استقلال نداشته باشد. 

۳ موقعیت انصاری در دربی ۸۵

جابر پنج دقیقه بعد از ورودش اولین موقعیت را ساخت. ولی به توپ نرسید و ضربه بی‌جانش به بیرانوند رسید.

موقعیت‌های از دست رفته جابر برای گل سوم

جابردقایقی بعد جایی قرار گرفت که ضربه سر مهاجم استقلال در آنجا فرود آمد. ولی شوت‌اش توسط مدافع پرسپولیس بلاک شد.

موقعیت‌های از دست رفته جابر برای گل سوم

توپ با چند پاس کاری به جابر انصاری رسید ولی باز هم شوت جابر دقت و قدرت کافی نداشت تا توسط بیرانوند مهار شود. 

موقعیت‌های از دست رفته جابر برای گل سوم

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : چلسی دست بردار ستاره آرسنال نیست




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : موقعیت‌های از دست رفته جابر برای گل سوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..