تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورزشگاه آزادی پر شد/ پرتاب اشیا به سمت برانکو و ادامه فحاشی هواداران به یکدیگر

ساعت24-ظرفیت ورزشگاه آزادی در فاصله کمتر از دو ساعت به آغاز داربی ۸۵ تکمیل شد.

 داربی ۸۵ بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر، ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

ساعت ۱۵:۱۵: میک درموت زودتر از سایرین وارد زمین چمن شد تا موانع لازم جهت گرم کردن بازیکنان استقلال را آماده کند. درحالی که برانکو ایوانکویچ برای بررسی شرایط زمین وارد چمن ورزشگاه آزادی شد، به شدت توسط هواداران پرسپولیس تشویق شد اما از طرف هواداران استقلال اشیائی به سمت سرمربی پرسپولیس پرتاب شد.

ساعت ۱۴:۴۵: ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد و از این ساعت به بعد هوادارانی که راهی ورزشگاه می‌شوند پشت درب‌های این ورزشگاه می‌مانند.

ساعت ۱۴:۱۵: در حال حاضر حدود ۶۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حاضر شدند تا داربی ۸۵ را از نزدیک مشاهده کنند.

ساعت ۱۴:۰۵: ظرفیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای هواداران پرسپولیس تکمیل شد. این درحالی است که طبقه دوم برای هواداران استقلال صندلی خالی دارد. همچنین هواداران دو تیم با شعارهایی علیه یکدیگر  فحاشی می‌کنند.

ساعت ۱۴: داربی "کوچولوها" حدود ساعت ۱۳:۳۰ برگزار شد. این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک کوچولوهای استقلالی به پایان رسید تا آبی‌پوشان پایتخت، پیش داربی ۸۵ را پیروز شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورزشگاه آزادی پر شد/ پرتاب اشیا به سمت برانکو و ادامه فحاشی هواداران به یکدیگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..