تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت کار نمایشگاه مطبوعات

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها فردا به روی مردم گشوده می‌شود.

آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز شنبه ششم آبان با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، ­نمایندگان ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند. ­

در نمایشگاه مطبوعات امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و ­پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در ۷ روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.

یک روز مانده به برپایی نمایشگاه مطبوعات، آماده سازی غرفه‌ها و فضای ­مصلی تهران ادامه دارد.

پوستر نمایشگاه نیز با نمادی از ارتباط نسل‌ها با نمایشگاه مطبوعات و ورود فناوری‌های نوین در کنار مطبوعات کاغذی بر در و دیوار شهر دیده می‌شود.

اتوبوس‌های شهری در این ایام به رنگ نمایشگاه مطبوعات در آمده اند و قرار است، تسهیلات ویژه و با تخفیف برای رفت و آمد مراجعان فراهم شود.

در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از ۴ قاره به نمایشگاه می‌آیند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» ­­است شرکت می‌کنند. ­

غرفه‌های نمایشگاه با اجرای برنامه‌های متنوع و برگزاری نشست‌های تخصصی پذیرای علاقه‌مندان مطبوعات و رسانه‌های نوین هستند.

در‌های ­مصلی امام خمینی روز جمعه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه به روی بازدیدکنندگان باز می‌شود و ­نمایشگاه مطبوعات تا ۱۲ آبان همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه دایر خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت کار نمایشگاه مطبوعات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..