تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدوارم نوشدارو پس از مرگ سهراب نرسد!

امیدوارم نوشدارو پس از مرگ سهراب نرسد!به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» قرار است اواخر این ماه پس از سه سال وقفه، در سینماهای بخش هنر و تجربه اکران شود.

امیرپورکیان تهیه کننده آن، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بالاخره پس از مشقت‌ها و رفت و آمدهای فراوان قرار است «دریا و ماهی پرنده» در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شود. در این میان دل به قول و وعده برخی افراد دوخته‌ایم. کسانی مثل محمد حمزه‌زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه که به ما قول حمایت داده‌اند.

وی تصریح کرد: محمد حمزه‌زاده به من گفت از سینمای کودک و نوجوان و فیلم های ارزشی حمایت خواهد کرد و این را جزو وظایفشان حوزه هنری دانست. او به من گفت، به شخصه «دریا و ماهی پرنده» را دوست دارد؛ چون اثری ارزشی است و قول اکران آن را در سینماهای حوزه هنری داد.

پورکیان در پایان گفت: ما امیدواریم این اتفاق قطعی شود و آن چیزی که در صحبت های حمزه زاده بود، در عمل هم صدق کند. تا کنون که چند روز تا زمان اکران فیلم باقی مانده، پشت در بسته اتاق وی مانده‌ایم. امیدواریم نوشدارو پس از مرگ سهراب نرسد!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدوارم نوشدارو پس از مرگ سهراب نرسد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..