تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اربیل مدعی شد نیروهای عراقی مواضع پیش مرگه را هدف قرار داده اند

شورای امنیتی اقلیم کردستان عراق بار دیگر مدعی شده است که نیروهای ارتش عراق و نیروهای الحشد الشعبی مواضع پیشمرگه را در شمال غرب موصل هدف قرار داده اند.

به گزارش شمانیوز به نقل از «اسپوتنیک»،  اقلیم کردستان عراق بار دیگر مدعی شده است که نیروهای ارتش عراق و الحشد الشعبی مواضع پیشمرگه را در «زمار» در شمال غرب موصل هدف قرار داده اند.

بر اساس این خبر شورای امنیتی اقلیم کردستان عراق در صفحه توییتر خود مدعی شده که نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق مواضع پیشمرگه در شمال غرب موصل در استان نینوا را مورد هدف قرار داده اند. شورای امنیتی اقلیم کردستان پیشتر هم بیانیه ای صادر کرده و از نیروهای ارتش عراق خواسته بود از مناطق نزدیک به اقلیم عقب نشینی کرده و طرح اربیل برای گفتگو را بپذیرند.

این در حالی است که ارتش عراق در حال حاضر عملیات خود برای پاکسازی آخرین مناطق از خاک این کشور از وجود عناصر تروریستی داعش را آغاز کرده است. دولت عراق بامداد پنج شنبه عملیات نظامی  خود از سه محور را برای آزادسازی شهرهای راوه و القائم در غرب عراق نزدیک به مرز سوریه از سیطره داعش را آغاز کرده است.

منبع:مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اربیل مدعی شد نیروهای عراقی مواضع پیش مرگه را هدف قرار داده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..