تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراف مهراب قاسمخانی به کتک زدن شقایق دهقان (عکس)

اعتراف مهراب قاسمخانی به کتک زدن شقایق دهقان (عکس)

 

مهراب قاسم خانی طنز پرداز و فیلمنامه نویس مشهور کشورمان بعد از اینکه در نوشته ای طنز ، اعتیاد شقایق دهقان را برملا کرد ! اینبار از کتک زدن شدید همسرش خبر داد ! به گزارش ایران ناز مهراب قاسم خانی نسبت به انتشار یک شایعه در فضای مجازی درباره همسرش واکنش نشان داد.

اعتراف مهراب قاسمخانی به کتک زدن شقایق دهقان (عکس)

 

هنوز زمان زیادی از شایعه اعتیاد شقایق دهقان نمی گذرد که شایعه جدید پیرامون مهراب قاسمخانی و همسرش این روزها در شبکه های مجازی خبری دست به دست میچرخد و حکایت از تعصب زیاد این فیلمنامه نویس به همسر بازیگرش دارد که اجازه فعالیت در شبکه های مجازی را به او نمی دهد. به طور کل واکنش های مهراب قاسمخانی به شایعاتی که پیرامون خودش و خانواده اش میچرخد جالب توجه است و این بار هم این نویسنده شایعه ای که این روزها سوژه شبکه ها شده است را دستمایه طنز قرار داد و نوشت:

 

پس از کشف اعتیاد بازیگر زن مشهور، ش.د به مواد مخدر، برگی دیگر از زوایای تاریک زندگی مشترک وی با فیلمنامه نویس چاق م.ق برملا شد. در این ارتباط م.ق که در ابتدا همه اتهامات را تکذیب میکرد پس از بازجویی های فنی گفت “آخ”. او همچنین افزود که “بله من یه عنوان یک مرد ایرانی غیرتمند و متعصب نمیتوانستم تحمل کنم که شقایق… ببخشید، ش.ق وارد فضای مجازی شود و به همین خاطر او را هر روز سفت کتک میزدم.

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراف مهراب قاسمخانی به کتک زدن شقایق دهقان (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..