تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ عجیب سیاستمدار روسی در اثر معلق زدن در پارک! + فیلم

مرگ عجیب سیاستمدار روسی در اثر معلق زدن در پارک! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه مرگ عجیب یک سیاستمدار اهل روسیه را در یک پارک تفریحی به تصویر می کشد. "سرگئی پاپوویچ" 54 ساله که تلاش می کرد در یک حوض مملو از آجر نرم معلق بزند ناگهان با سر روی زمین فرود آمد و جانش را از دست داد.

در لحظه وقوع حادثه پسر نوجوان وی نیز در فاصله چند متری او حضور داشت. گفته می شود قربانی به همراه پسر و همسرش به قصد تفریح در این پارک حضور یافته بودند.

بعد از وقوع حادثه، تیم اورژانس در محل حاضر شد اما وی  به علت ضربه مغزی جانش را از دست داده بود. سرگئی از سال 2015 سمت معاون شورای شهر منطقه توروخانسکی را بر عهده داشت و مسئول سیاست گذاری اقتصاد این منطقه به شمار می رفت. وی همچنین یک تاجر موفق و صاحب چندین فروشگاه بزرگ در این منطقه بود.

گفتنی است؛ این اتفاق در مرکز کراسنویارسک روسیه رخ  داد.

انتهای پیام/

 مرگ سیاستمدار روس در مقابل دیدگان پسرش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ عجیب سیاستمدار روسی در اثر معلق زدن در پارک! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..