تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه ژله با کرِم هلو

۶۱۸۷۳۸

۶۴۹  بازدید

در این مطلب با طرز تهیه ژله با کرم هلو آشنا میشوید.

ماهنامه کیک و شیرینی - شهین اشرفیان: در این مطلب با طرز تهیه ژله با کرم هلو آشنا میشوید.


مواد لازم:


کمپوت هلو: 1 قوطی کوچک زرده تخم مرغ: 4 عدد شیر: 350 میلی لیتر آب کمپوت هلو: 150 میلی لیتر پودر ژلاتین: یک و نیم ق س یا 15 گرم آب سرد (برای ژلاتین): 80 میلی لیتر شکر: 100 گرم خامه (فرم گرفته): 150 گرم ژله آلوئه ورا: 1 بسته آب جوش (برای ژله): 350 میلی لیتر وانیل: یک چهارم ق چ  کرم هلو با ژله


طرز تهیه:


زرده های تخم مرغ را با شکر بزنید تا سفید شود. شیر را داغ کنید (اما نجوشانید) به آرامی با زرده مخلوط کرده مجددا روی حرارت بگذارید در حال هم زدن مجددا مایه را گرم کنید و حدود 5 دقیقه حرارت دهید. مایه نباید بجوشد، ژلاتین را با آب سرد مخلوط و به صورت بن ماری آب کنید، بعد با آب کمپوت مخلوط و سپس این مایه را با مایه شیر مخلوط نمایید. در این مرحله وانیل را هم اضافه کنید.


ژله آلوئه ورا را با 350 میلی لیتر آب جوش آماده کرده و داخل قالب کمی از ژله ریخته داخل یخچال بگذارید چند دقیقه بماند و قبل از اینکه کاملا ببندد، ورقه های کمپوت هلو را در قالب چیده و وقتی ژله کمی خودش را گرفت بقیه ژله را ریخته و در یخچال قرار دهید. بعد از اینکه مخلوط کرم ژلاتینه سرد شد به آرامی با خامه فرم گرفته مخلوط نمایید.


باقی مانده کمپوت را خرد کرده و زمانی که کرم به حالت لختگی رسید خرده های هلو را با آن مخلوط کرده و روی ژله بریزید و حدود 5-6 ساعت در یخچال قرار دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه ژله با کرِم هلو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..