تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهرانگردی هنری با بازدید از گالری‌های پایتخت برگزار می‌شود

تهرانگردی هنری با بازدید از گالری‌های پایتخت برگزار می‌شودبه گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران؛ خسروآبادی با ابراز اینکه هنر زبان مشترک همه‌ی فرهنگ‌هاست، گفت: هویت فرهنگی که امروز در موزه ها‌ی کشور به آن می‌بالیم، زاییده ذهن خلاق هنرمندان ایرانی در طول تاریخ بوده است.

وی گفت: بازدید گردشگران فرهنگی را نباید تنها محدود به موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی دانست؛ بلکه دیدار از آثار هنرمندان امروز نیز می‌تواند برای آن‌ها بسیار جذاب باشد.

خسروآبادی ادامه داد: گالری‌های فعال و خوبی در سطح شهر تهران فعال هستند که می‌توانند به یک مسیر گردشگری برای برگزاری تور‌های گالری‌گردی تبدیل شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با اعلام اینکه برنامه هنرگردی با مشارکت شهرداری ناحیه یک منطقه شش برگزار می‌شود، افزود: شهروندان می‌توانند به صورت رایگان در برنامه‌های تهرانگردی هنری که ماهانه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهرانگردی هنری با بازدید از گالری‌های پایتخت برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..