تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ گوشی Galaxy J5 را بروزرسانی می‌کند

سامسونگ گوشی Galaxy J5 را بروزرسانی می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس اعلام رسمی شرکت سامسونگ، این شرکت گوشی Galaxy J5 را به نسخه اندروید 7.1.1 مجهز می‌کند.

همچنین گفته می‌شود شرکت سامسونگ برای اینکه بتواند فروش گوشی های نسل قبل خود را نیز بالا نگه دارد دست به آپدیت نرم‌افزاری گوشی هایی مانند Galaxy J5 زده است و قصد دارد قدرت نرم‌افزاری این گوشی را تا حد گلکسی نوت 8 بالا بیاورد تا کاربران را برای خرید این گوشی میان رده ترغیب کند.

گفتنی است؛ سامسونگ قصد دارد با آوردن Experience 8.5 به گوشی گلکسی J5 این هدف را تحقق ببخشد، چرا که Experience 8.5 بسیار قدرتمندتر از Experience 8.1 است و کارایی بسیار بهتری برای کاربران دارد.

انتهای پیام/

بروزرسانی گوشی Galaxy J5 توسط سامسونگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ گوشی Galaxy J5 را بروزرسانی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..