تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب خبر کاهش دقت فناوری تشخیص چهره در آیفون ایکس

تکذیب خبر کاهش دقت فناوری تشخیص چهره در آیفون ایکس

 

به گزارش خبرآنلاین، بلومبرگ در گزارشی به نقل از منابع چینی نوشت اپل برای عرضه به موقع آیفون ایکس در بازار از تامین کنندگان خواسته است تا میزان استاندارد اپل برای فناوری تشخیص چهره را کاهش دهند تا خط تولید به خاطر این فناوری پیچیده به تعویق نیفتد.

«ترودی مولر» سخنگوی اپل گزارش بلومبرگ را کذب محض خواند و تاکید کرد اپل هرگز دقت را در فیس آی دی پایین نیاورده است و گزارش 100 درصد غلط است. وی افزود کیفیت و دقت در فیس آی دی به هیچ وجه کاهش نیافته است و بر اساس تعاریف اپل یک در یک میلیون ممکن است گوشی نتواند با فیس آی دی باز شود.

اپل هرگز برای فروش عاجل، برند خود را خراب نمی‌کند و این نکته‌ای است که رقبای چینی-کره‌ای از درک آن عاجز هستند و هرازچند گاهی قصد دارند با تشویش اذهان عمومی، فروش آیفون را تحت تاثیر قرار دهند.

ماه گذشته اپل 200 کارگر بخش آیفون ایکس را از فاکسکان بیرون کرد و ممکن است آنها آمار غلط داده باشند.

سنسور سه بعدی شامل یک پروژکتور نقطه‌ای، دوربین مادون قرمز و یک روشن‌کننده ناگهانی و طغیانی /  flood illuminator است که برای تشخیص چهره از آن در آیفون ایکس استفاده می‌شود. پروژکتور با انداختن 30 هزار دات/ نقطه روی چهره تصمیم می گیرد که آیا قفل را باز کند یا نه؟ سیستم از فرایند دو مرحله‌ای استفاده می‌کند و پروژکتور تقاضای زیادی ایجاد کرده و باتری گوشی را به سرعت می‌خورد و اپل در این مرحله با تشخیص آنی مانع از این کار می‌شود.

به هر حال اپل مدتهاست روی فناوری تشخیص چهره کار کرده و قرار نیست در آستانه عرضه آیفون ایکس روند توسعه آن را کُند کند، چرا که بعدا با یک اپدیت نرم افزاری مشکل احتمالی را نیز حل خواهد کرد.

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب خبر کاهش دقت فناوری تشخیص چهره در آیفون ایکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..