تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : دربی برای همه بازیکنان ویژه است

خبرگزاری میزان: مراسم انتخاب به نقل از برترین‌های سال ۲۰۱۷ فیفا در شرایطی برگزار شد که در بین دروازه‌بان‌های برتر دنیا در این سال نام علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اول تیم ملی و پرسپولیس هم به چشم می‌خورد.

در همین راستا ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در مورد انتخاب بیرانوند و همچنین دربی ۸۵ صحبت‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

*شرایط پرسپولیس را در آستانه شهرآورد پایتخت چطور می‌بینید؟

تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در آستانه دربی کاملا برای این مسابقه حساس آماده‌ایم و تمهیدات لازم برای این بازی اندیشیده شده است. شهرآورد بازی حساسی است که با همه مسابقات تفاوت دارد و هر اتفاقی ممکن است دراین بازی‌ها رخ دهد.

*شرایط علیرضا بیرانوند چطور است؟

این بازی نه تنها برای بیرانوند بلکه برای همه بازیکنان مهم است و همه انگیزه بالایی برای بازی دارند به غیر از بازیکنان ما استقلالی‌ها هم برای این بازی خاص و ویژه آماده‌اند و امیدوارم که بازی زیبایی را شاهد باشیم.

*پیش بینی‌تان از نتیجه دربی چیست؟

امیدوارم که در این مسابقه بتوانیم با ارائه یک بازی زیبا نتیجه دلخواه‌مان را بگیریم، اما این را هم بگویم که دربی همیشه سخت است و نمی‌شود که به جایگاه دو تیم و نتایج اخیر تیم‌ها نگاه کرد این مسابقه خاص و حساس شرایط خاص وویژه خودش را دارد.

*در مراسم انتخاب به نقل از برترین‌های فیفا نام علیرضا بیرانوند میان دروازه‌بان‌های برتر به چشم می‌خورد، این موضوع را چطور می‌بینید؟

بیرانوند درترکیب اصلی تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام دنیای عملکرد فوق العاده‌ای داشت و در لیگ هم رکورد خوبی را به جای گذاشت. این طبیعی است که او بین نفرات برتر قرار بگیرد و همچنین این موضوع برای ما افتخار است.

حتما بخوانید :   زیباجو : هضمِ غیبت آرژانتین در جام دنیای دشوار است

*دربی تهران را با کدام یک از بازی‌های حساس دنیا می‌توان مقایسه کرد؟

نمی‌توانم بگویم که دربی تهران شبیه کدام دربی است تنها می‌توانم بگویم که مثل آن را در هیچ جای دنیا ندیده‌ام.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : دربی برای همه بازیکنان ویژه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..