تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتقاء باجه‌های خدمات بانکی با راه‌اندازی سرویس‌های جدید و افزایش کارمزدها

دکتر فرحی گفت: ارتقاء باجه‌های خدمات بانکی با راه‌اندازی سرویس‌های جدید و افزایش کارمزد در دستور کار جدی بانک قرار دارد.

به گزارش شمانیوز، دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران درجلسه معرفی خدمات جدید این بانک گفت: ارتقاء باجه‌های خدمات بانکی با راه‌اندازی سرویس‌های جدید و افزایش کارمزد در دستور کار جدی بانک قرار دارد.

وی اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی را فصل نوینی در خدمات‌رسانی باجه‌های خدمات بانکی دانست و افزود: با تقویت پشتوانه‌های قانونی فعالیت باجه‌های خدمات بانکی، یکسان‌سازی نرم افزار باجه‌ها با شعب بانک و تدابیر نظارتی لازم زمینه ارائه خدمات مطلوب در این باجه‌ها فراهم نموده است.

فرحی تصریح کرد: ارتقاء کیفیت خدمات بانکی و ارائه آن به روستائیان در راستای افزایش انگیزه کارگزاران باجه‌ها با ارتقاء کارمزدها از اولویت‌های این بانک می‌باشد.

منبع:روابط عمومی پست بانک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتقاء باجه‌های خدمات بانکی با راه‌اندازی سرویس‌های جدید و افزایش کارمزدها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..