تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درد دل جانسوز دختر شهید مدافع حرم + فیلم

درد دل جانسوز دختر شهید مدافع حرم + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید مدافع حرم عباس عبداللهی، سردار بازنشسته سپاه و از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بود. شهید عبداللهی متولد مرند و آذری زبان بود. او همواره پای ثابت اردوهای دانشجویی راهیان نور بود و به عنوان راوی دفاع مقدس، برایشان از خاطرات شهدا می‌گفت. 

شهید عباس عبداللهی یکی از تک تیراندازهای ایران و فرمانده گردان صابرین تیپ امام زمان لشکر 31 عاشوای سپاه پاسداران بود که در 23 بهمن 93 در درعای سوریه به دست نیروهای تکفیری به شهادت رسید.

از این شهید بزرگوار یک دختر و یک پسر به یادگار مانده است.  

در ویدئوی زیر صحنه‌هایی از درددل جانسوز دختر شهید عبداللهی نشان داده شده است. این دخترک با لهجه شیرین آذری در نهایت دلتنگی و با چشمانی اشکبار  درخصوص شهادت پدر گفت : نمیگم بابام شهید نمی‌شد اما الان زمان خوبی نبود که بابا نداشته باشم... 

انتهای پیام/

حرفهای غم‌انگیز دختر یک شهید مدافع حرم درباره شهادت پدرش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درد دل جانسوز دختر شهید مدافع حرم + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..