تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکسی دیده نشده از آقای دوربینی

عکسی دیده نشده از آقای دوربینیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در گشت وگذار اینترنتی امروزمان به تصویری جالب از یکی از چهره‌های پر سر و صدای این روزها برخوردیم؛ فردی که به دلیل حضورش در مراسم مختلف، مردم او را با نام آقای دوربینی می‌شناسند. این تصویر آقای دوربینی را در چندین دهه پیش نشان می‌دهد.

گفتنی است؛ حسین نمازی یا همان آقای دوربینی 59 ساله متولد تهران است اما اصالتی شیرازی دارد. او کارمند یکی از کتابخانه‌های تهران است و سالهاست که با حضور در مراسم‌های مختلف به گفته خودش به دنبال چشیدن لذت دیده شدن در قاب تلویزیون است.

عکسی قدیمی از آقای دوربینی

انتهای پیام/

آقای دوربینی در دهه 60



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکسی دیده نشده از آقای دوربینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..