تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : برای رویارویی با بایرن آماده‌ایم

اشتراک گذاری در فیسبوک

توئیت

خبرگزاری فارس: رالف هازن‌هوتل در مورد مصاف سخت فرداشب در جام حذفی آلمان (د.اف.ب پوکال) اظهار داشت:آنچه فردا اولویت نخست است و بیش از هرچیزی اهمیت دارد، کسب پیروزی است.می‌خواهیم برنده بازی شویم تا به مرحله بعد بازی‌ها صعود کنیم.هر چند که باید اعتراف کرد، کار بسیاری سختی را در پیش داریم.

وی که امروز در کنفرانس خبری صحبت کرد، افزود:رویارویی با بایرن و یوپ هاینکس، همواره اتفاقی عجیب و هیجان‌انگیز است.از این بابت شور و شوق خاصی دارم. خوشبختانه جو تیم خوب است.همه منتظر دیداری با تمرکز بالا همراه با انجام دقیق وظایف هستیم.

هازن‌هوتل ادامه داد:خوشبختانه در کادر نفرات خود بازیکنان بسیار خوبی را داریم. نفراتی که قادرند در سیستم‌های گوناگون بازی کنند.

وی تصریح کرد:در شرایط خوبی بسر می‌بریم و کاملا خود را برای یک شب پرهیجان آماده‌ کرده‌ایم.

مصاف دو تیم ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه فردا آغاز خواهد شد.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : مونتلا: دوست ندارم دوباره این بازی را تماشا کنم :: ورزش سه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : برای رویارویی با بایرن آماده‌ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..