تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : دلیل نیمکت‌نشینی کاسیاس مشخص شد

اشتراک گذاری در فیسبوک

توئیت

ایسنا: ‌به گفته ال پایس، شرایط ایکر کاسیاس در پورتو خوب نیست. دروازه‌بان ‌اسپانیایی در دو بازی اخیر پورتو نیکمت نشین بوده است. سرژیو کونسیسائو، سرمربی تیم پرتغالی در این باره گفت‌: عملکرد کاسیاس فوق‌العاده‌ است و او تلاش و تمرین می‌کند. با این حال نیمکت نشینی‌اش به دلایل فنی بوده است.

با این حال قضیه چیز دیگری است. پورتو با این کار می‌خواهد کاسیاس را مجبور کند این باشگاه را در زمستان ترک کند. دلیل این کار تیم پرتغالی به خاطر ترس از یوفا است. پورتو نمی‌خواهد یوفا این تیم را جزو باشگاه‌هایی قرار دهد که fair play مالی را رعایت نمی‌کنند. باشگاه می‌خواهد گران‌ترین بازیکن خود را به فروش برساند.

دروازه‌بان ‌اسپانیایی هر فصل پنج میلیون یورو دریافت می‌کند که بهترین دستمزد در میان‌ بازیکنان این تیم است.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : چلسی 0 - 1 سیتی؛ گواردیولا، استمفوردبریج را فتح کرد :: ورزش سه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : دلیل نیمکت‌نشینی کاسیاس مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..