تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری مشترک میان رشته‌ای دانشگاه علامه با دانشگاه عراق

سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

همکاری مشترک میان رشته دانشگاه علامه با دانشگاه عراقحسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به سفر خود به کربلا گفت: در واقع هدف از اين سفر در درجه اول بررسی همايشی بود كه درباره اربعين با همكاری ستاد اربعين برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در اين زمينه مذاكراتی با دانشگاه كربلا و وزارت علوم عراق و همينطور مسئولين ايرانی مستقر در  سفارت ايران در عراق و بعثه رهبر معظم انقلاب انجام شد و اميدوار هستيم كه همايش امسال بتواند شكل‌گيری دبيرخانه دائمی را به خود بگيرد و به غناء اين حركت علمی كمک کند.

رئیس دانشگاه علامه افزود: هدف دیگر از این سفر  كه با حضور رؤسای 2 دانشگاه برجسته و تراز اول ايران يعنی دانشگاه صنعتی شريف و دانشگاه اصفهان انجام شد این است که  بتوانيم بنياد يک رابطه دائمی و تعامل مستمر را بين دانشگا‌ه‌های ايران و عراق برقرار كنيم، مخصوصاً دانشگاه‌های سطح يک ايران و عراق بتوانند بنياد روابط پايدار دانشگاهی را بنا کنند.

سلیمی تصریح کرد: همچنين در ديدار وزير آموزش عالی عراق بنا شد كه بورس‌های مختلف برای دانشجويان عراقی كه به ايران می‌آيند، در نظر گرفته شود و همينطور همكاری‌های دانشگاهی در حوزه رشته‌های مشترک، در حوزه برگزاری كارگاهی علمی و همچنين پروژه‌های پژوهشی مشترک بين دانشگاه‌های ايرانی و عراقی برگزار شود.

وی بیان کرد: امیدواریم در ماه‌های آينده شاهد شكوفايی در روابط دانشگاهی ايران و عراق و همينطور در حضور بيشتر دانشگاهيان ايران در محيط علمی و آموزشی عراق باشيم.

انتهای پیام/

همکاری دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه عراق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری مشترک میان رشته‌ای دانشگاه علامه با دانشگاه عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..