تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر کره شمالی به برج ترامپ رفت! +فیلم

رهبر کره شمالی به برج ترامپ رفت؟!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلمی که به تازگی در یکی از خبرگزاری های عرب زبان به انتشار رسیده خبر از حضور مردی شبیه به کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در برج 58 طبقه دونالد ترامپ در خیابان پنجم منهتن نیویورک، می دهد.

این مرد که در نگاه اول رهبر کره شمالی به نظر می رسد،شخصی است که شباهت بسیاری به وی دارد این بدل احتمالا از ترفندهای حرفه ای گریم در این زمینه نیز بهره جسته است.

وقتی یکی از رهگذران علت حضور او را در برج ترامپ می پرسد ، در جواب آن شخص به شوخی میگوید: من برای ملاقات با دوست قدیمی خود دنیس رادمن بسکتبالیست مشهور و پیشکسوت آمده ام.

گفتنی است این بازیکن مشهور سابق لیگ بسکتبال ان بی ای که از قضا رابطه بسیار صمیمانه ای با کیم جونگ اون دارد و مدام در حال سفر به کره شمالی است، چندی پیش ادعا کرده که بود که با استفاده از رابطه دوستانه اش با کیم، می تواند وی را با ترامپ آشتی دهد.

انتهای پیام/

ماجرای  حضور ناگهانی رهبر کره شمالی در برج ترامپ چیست؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر کره شمالی به برج ترامپ رفت! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..