تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تالار صادراتی میزبان عرضه 410 هزار تن آرد و گندم

تالار صادراتی بورس کالای ایران روز سه شنبه دوم آبان ماه میزبان عرضه 410 هزار تن گندم خوراکی و آرد گندم است.

به گزارش شمانیوز:  در این روز 60 هزار تن گندم خوراکی استان های خراسان شمالی، خوزستان، ایلام، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی و همچنین 350 هزار تن آرد گندم استان های البرز، خراسان جنوبی، ایلام، خوزستان و مازندران در تالار صادراتی عرضه می شود.

این گزارش حاکی است، 288 هزار تن گندم خوراکی و دوروم، یک هزار و 225 تن شکر و 112 هزار قطعه جوجه یک روزه نیز در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز در این روز شاهد عرضه یک هزار و 500 تن سبد تیرآهن مخلوط و 100 تن شمش روی 99.98 است.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه 74 هزار و 679 تن وکیوم باتوم، لوب کات، گوگرد و مواد پلیمری را تجربه می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تالار صادراتی میزبان عرضه 410 هزار تن آرد و گندم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..