تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش هایی برای از بین بردن سلولیت ها

۵۸۲۶۳۵

۹۵۴  بازدید

سلولیت کابوس خیلی ها شده که روزانه وقت زیادی را برای خلاص شدن از آن صرف می کنند.در این مطلب چند روش ساده اما کاربردی برای از بین بردن سلولیت ها آورده ایم که بد نیست آن ها را امتحان کنید و از همین امروز شروع کنید.

وب‌سایت بدونیم - مریم اسدی: سلولیت، کابوس خیلی ها شده که روزانه وقت زیادی را برای خلاص شدن از آن صرف می کنند. در این مطلب چند روش ساده اما کاربردی برای از بین بردن سلولیت ها آورده که بد نیست آن ها را امتحان کنید و از همین امروز شروع کنید.


حمام نمک دریا

روش هایی برای از بین بردن سلولیت ها 
وان حمام را پر از آب گرم کنید و ۲۰۰ تا ۵۰۰ گرم نمک دریا داخل آب بریزید و چند دقیقه ای داخل وان بروید. می توانید بگذارید نمک به مدت نیم ساعت روی بدن بماند یا این که بلافاصله بشوئید. در آخر کمی بدن را ماساژ بدهید. این کار را در هفته ۱ بار تکرار کنید.

اسکراب بدن ارگانیک

 
اسکراب های لایه بردار جریان خون را تقویت می کنند و پوست را نرم و سالم نگه می دارند. ۱ پیمانه نمک دریا را با ¼ پیمانه روغن زیتون ترکیب کنید و به بدن بمالید. یا این که ۱ پیمانه پودرقهوه را با ۱ پیمانه شکر یا نمک و چند قطره روغن زیتون ترکیب کنید. بعد از بخار دادن به پوست اسکراب ها را استفاده کنید و از پایین به بالا با حرکت دایره ای پوست را ماساژ دهید. این اسکراب ها را وقتی در حمام یا سونا هستید دو بار در هفته تکرار کنید.

روغن زیتون و روغن ماهی

 
روغن زیتون و روغن ماهی سرشار از اسیدهای چرب اشباع نشده هستند و علاوه بر مرطوب کردن پوست سوخت و ساز چربی ها را بالا می برند. هر روز صبح ۱ قاشق چای خوری روغن زیتون مصرف کنید. روغن ماهی برای پوست هم بسیار مفید است و بهتر است از کپسول های روغن ماهی مصرف کنید. برنامه غذایی سالم و مصرف آب

بیشتر پروتئین، فیبر، کربوهیدرات پیچیده و غذاهای سرشار از اسیدهای چرب اشباع نشده مصرف کنید.  ترکیبی از مرغ، بروکلی و قارچ. سرشار از پروتئین، فیبر و ویتامین است و تنها ۱۰۰ گرم کالری دارد.

کمتر شیرینی جات، غذاهای شور و شیرین، فست فود و الکل مصرف کنید.

بهترین غذاهای ضد سلولیت:

موز، گریپ فروت، تخمه آفتابگردان، زنجبیل، ماهی، روغن زیتون، آووکادو، تخم مرغ، بلغور جو و کاهو.

مصرف آب: روزانه ۱٫۵ تا ۲ لیتر آب بنوشید. یکی از دلایل ایجاد سلولیت ها کم آبی بدن است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش هایی برای از بین بردن سلولیت ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..