تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست تخصصی و راهبردی رایزنان بازرگانی با مدیران و دبیران میزهای کالا و خدمات

در ادامۀ برنامه‌های همایش پنج ر روزۀ رایزنان بازرگانی، نشست تخصصی و راهبردی رایزنان بازرگانی 20 کشور هدف با حضور معاون توسعه صادرات کالا و خدمات، مدیران کل و دبیران میزهای تخصصی کالا و خدمات معاونت مذکور با هدف انتقال و تبادل نظرات دو جانبه و مطالبات بخش‌های تخصصی سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.

به گزارش شمانیوز: در ادامۀ برنامه‌های همایش پنج ر روزۀ رایزنان بازرگانی، نشست تخصصی و راهبردی رایزنان بازرگانی 20 کشور هدف با حضور معاون توسعه صادرات کالا و خدمات، مدیران کل و دبیران میزهای تخصصی کالا و خدمات معاونت مذکور با هدف انتقال و تبادل نظرات دو جانبه و مطالبات بخش‌های تخصصی سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.

 در این نشست، مدیران و دبیران میزهای کالا و خدمات به نمایندگی از تشکل‌های تخصصی حوزۀ صادرات و بنگاه‌های صادراتی کشور در بخش‌های مختلف، بخش‌هایی از مطالبات صادرکنندگان از رایزنان بازرگانی به ویژه تسهیل فرآیندهای ورود محصولات به بازارهای هدف و ارائۀ مؤلفه‌های مهم بازارها در حوزه‌های کالایی و خدمات را مطرح  و بر ارائۀ اطلاعات تجاری و ظرفیت‌های تقاضای بازارها برای محصولات ایرانی تأکید کردند.

همچنین، در ادامه، با تشریح اهداف کمی صادرات کالا و خدمات در سال جاری از رایزنان بازرگانی درخواست گردید که در راستای اعزام هیات‌های تجاری خریداران خارجی تلاش مستمر نمایند.

گفتنی است، در خلال این جلسه، معاونت صنایع کوچک، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز گزارشی از مأموریت‌ها، اقدامات و برنامه‌های این سازمان ارائه نمودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست تخصصی و راهبردی رایزنان بازرگانی با مدیران و دبیران میزهای کالا و خدمات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..