تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین نشانه‌های ماندن برانکو

بعدتر اما درباره این که دوست دارد در ایران به کار ادامه بدهد یا نه پاسخی داده است که می‌تواند نوید خوبی برای طرفداران پرسپولیس باشد: «این صحبت‌ها را فعلا مطرح نکنید.

برانکو ایوانکوویچ، اولین نشانه‌های مثبت را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بروز داد. برانکو امروز در پایان تمرین پرسپولیس یک بار دیگر پاسخ صریح به سوال درباره تمدید قرارداد با پرسپولیس را به بعدتر موکول کرد اما جملات او نشانه‌های مثبتی هم برای هواداران پرسپولیس داشت. برانکو در طول مربی‌گری‌اش در پرسپولیس یک نایب‌قهرمانی و یک قهرمانی لیگ کسب کرده و این تیم را به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا رسانده. موفقیت‌های او باعث شده است که هواداران و مدیران پرسپولیس خواهان تمدید قرارداد با سرمربی کروات خود باشند.

قرارداد برانکو با پرسپولیس در پایان این فصل به پایان می‌رسد. او امروز در جمع خبرنگاران درباره تمدید قرارداد گفته: «فعلا بحث در این‌باره نیست. وضعیت طوری است که تصمیمی اتخاذ نشده است.» بعدتر اما درباره این که دوست دارد در ایران به کار ادامه بدهد یا نه پاسخی داده است که می‌تواند نوید خوبی برای طرفداران پرسپولیس باشد: «این صحبت‌ها را فعلا مطرح نکنید. من نمی‌دانم کدام مربی خارجی بیشتر از من در ایران بوده است؟ مطمئنم کسی بیشتر از من نبوده است. من این‌جا احساس خوبی دارم و این‌جا برای من عالی است. مردم بسیار خوب هستند و یک ذره هم ایراد و انتقاد ندارم وگرنه تا این اندازه در ایران نمی‌ماندم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین نشانه‌های ماندن برانکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..