تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرای کمیته انضباطی هندبال اعلام شد/سپاهانی ها بازنده اعلام شدند

آرای کمیته انضباطی هندبال اعلام شد/سپاهانی ها بازنده اعلام شدندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم رقابت های لیگ برتر هندبال با حاشیه به پایان رسید. در این هفته از رقابت ها تیم های هندبال سپاهان و نفت و گاز گچساران به مصاف یکدیگر رفتند و بازی پر حاشیه ای را رقم زدند. این بازی در نهایت به پایان نرسید و نیمه تمام ماند.

سپاهانی ها که صدر نشین لیگ بودند در این بازی حال و هوای همیشگی را نداشتند و از میزبان خود عقب افتادند در ادامه شعار برخی هواداران و واکنش یکی از بازیکنان سپاهان به این اتفاق بازی را به جنجال کشید و در نهایت بازی نیمه تمام ماند.

کمیته انضباطی فدراسیون هندبال اما برای بررسی اتفاقات این بازی تشکیل جلسه داد و در نهایت تیم هندبال سپاهان با نتیجه 10 -0 بازنده اعلام شد. بدین ترتیب تیم هندبال سپاهان 8 امتیازی باقی ماند و با دو پله سقوط به رتبه سوم جدول رسید. 

همچنین نفت و گازی ها هم 6 امتیازی شدند و در همان جایگاه چهارم باقی ماندند.

انتهای پیام /

آرای انضباطی سپاهان و نفت و گاز گچساران اعلام شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرای کمیته انضباطی هندبال اعلام شد/سپاهانی ها بازنده اعلام شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..