تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورزش بانوان مغفول مانده است

ورزش بانوان مغفول مانده استبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  چهارمین دوره المپیاد درون مدرسه‌ای با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزرات آموزش و پرورش، حسین بابویی مدیر کل دفتر تربیت بدنی و جمعی از مسئولان مربوطه صبح امروز در مدرسه نوشیروان برگزار شد.

دراین مراسم اسفندیار اختیاری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: ما به ورزش به ویژه ورزش بانوان توجه کمی داشتیم که باید به آن توجه بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: تمام ورزشکاران ما ابتدا از مدارس کار را یاد گرفتند بنابراین باید ابتدا ورزش آموزشگاهی را تقویت کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: قهرمان بودن آسان است اما پهلوانی امری خطیر است که باید به آن بپردازیم.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورزش بانوان مغفول مانده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..