تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ژنرال‌های سیزده ساله» به جشنواره سینما حقیقت نمی‌رسد

«ژنرال‌های سیزده ساله» به جشنواره سینما حقیقت نمی‌رسدآذر مهرابی مستندساز، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم مستند «ژنرال‌های سیزده ساله» گفت: این مستند همچنان در مرحله مونتاژ قرار دارد و برای جشنواره سینما حقیقت نیز آماده نمایش نخواهد شد.

وی در خصوص چگونگی نمایش این مستند گفت: اگر این دوره از جشنواره فیلم فجر برای اکران فیلم های مستند برنامه ای داشته باشد، به احتمال قوی اولین نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهد بود و اگر هم در جشنواره امکان نمایش پیدا نکند، در جشنواره های دیگری فیلم را اکران می کنیم و همچنین به اکران این اثر در گروه هنر و تجربه نیز فکر می کنیم.

این کارگردان در خصوص دیگر آثار خود گفت: فیلم مستند مذکر مونث را هم برای شبکه مستند در دست ساخت دارم که این روز ها در مرحله مونتاژ است. البته کار مونتاژ آن کمی عقب تر از فیلم ژنرال های سیزده ساله است.

وی گفت: موضوع مستند مذکر مونث در خصوص دخترانی است که به سن بلوغ می رسند.

گفتنی است؛ مستند «ژنرال‌های 13 ساله» نگاهی دارد به نوجوانان رزمنده‌ دیروز که گروهی از آنان با حضور در جبهه‌ها شهید شدند و عده‌ای دیگر این روزها در میانسالی، روزگار می‌گذرانند.

عوامل تولید این فیلم مستند 80 دقیقه‌ای عبارتند از:

طرح، پژوهش، تدوین: محمد جعفری؛ کارگردانی: محمد جعفری و آذر مهرابی؛ تصویربردار: هادی امامی؛ صدابردار و مدیریت تولید: سلیم قاسمی؛ صداگذار: حمید قهرمانی، تهیه‌کننده: محمد جعفری؛ تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ژنرال‌های سیزده ساله» به جشنواره سینما حقیقت نمی‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..